برای حمید بقایی که صبح امروز (یکشنبه) مجددا در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافته بود، قرار کفالت صادر شد.به گزارش ایسنا، «حمید بقایی» معاون رییس دولت دهم  پیش از ظهر امروز پیرامون اظهاراتش پس از آزادی از زندان در دادسرا حضور یافت.قاضی رسیدگی کننده به پرونده، برای وی قرار کفالت صادر […]

 

 

برای حمید بقایی که صبح امروز (یکشنبه) مجددا در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافته بود، قرار کفالت صادر شد.

به گزارش ایسنا، «حمید بقایی» معاون رییس دولت دهم  پیش از ظهر امروز پیرامون اظهاراتش پس از آزادی از زندان در دادسرا حضور یافت.

قاضی رسیدگی کننده به پرونده، برای وی قرار کفالت صادر کرد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در یکصدو پانزدهمین نشست خبری خود در تاریخ ۸ مرداد ماه در پاسخ به این سئوال که در روزهای اخیر بعد از آزادی بقایی ما شاهد هجمه‌هایی به قوه قضاییه و شخص شما بودیم اما در کنار این مسائل شاهد انتشار نامه‌های سرگشاده از ناحیه برخی افراد مثل وکیل بقایی بودیم. این مسائل چطور تعقیب می‌شود؟ گفت:  این‌که افرادی که متهم به فساد مالی می‌شوند بخواهند با غوغا سالاری مسیر پرونده را تغییر دهند، هیچ بعید نیست. این‌که بخواهند احیانا فشار بیاورند، بعید نیست. قوه قضاییه ان شاء الله بر اساس قانون، هر اقدامی که لازم باشد نه بیشتر، انجام می‌دهد. این‌ها تصور می‌کنند موقعیتی در جامعه دارند و می‌خواهند با برخی حرف‌ها و کارها، تست بزنند، کما اینکه مدتی قبل در انتخابات یک تستی کردند؛ لذا نباید خیلی به آن‌ها بها داد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات بقایی نسبت به خودش گفت: من اهل شکایت نیستم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری دیگر مبنی بر این‌که اخیرا بقایی پس آنکه آزاد شد، دوباره تحت تعقیب قرار گرفت، قبل‌تر از آن هم احمدی‌نژاد نامه‌ای نوشته بود و شما در صد و چهارمین نشست خبری خود گفتید که بخشی از این نامه مورد پیگیری قرار می‌گیرد، گفت: این پیگیری انجام می‌شود. هر فردی از این طایفه یا غیر از این طایفه اقدامات خلاف قانون انجام دهد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.