سرهنگ محمد ولی مردای گفت: با اجرای طرح های در دست اقدام ، برخی از مشکلات و معظلات ریشه ای بهشهر مانند حضور فراوان دستفروشان در خیابان های پرتردد و شلوغ برطرف می شود.

برای ساماندهی دستفروشان بهشهر نیازمند همکاری شهرداری هستیم

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ محمدولی مرادی  در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی بهشهر گفت : نیروی انتظامی با اخلال گران نظم برخورد می کند اما برای رسیدن به این اهداف ، لازم است دیگر ارگان های شهری از جمله شهرداری ، همکاری بیشتری با این مجموعه داشته باشند .

 

 

وی افزود : با اجرای طرح های در دست اقدام ، برخی از مشکلات و معظلات ریشه ای بهشهر مانند حضور فراوان دستفروشان در خیابان های پرتردد و شلوغ برطرف می شود.

 

 

فرمانده انتظامی بهشهر گفت : امیدواریم با همکاری مداوم و همیشگی نیروی انتظامی و شهرداری ، این مشکلات را شناسایی و برای رفع کامل آن برنامه ریزی کنیم.

 

شهردار بهشهر نیز در این دیدار با اشاره به لزوم تقویت همکاری شهرداری با نیروی انتظامی گفت : جمع آوری برخی از معضلات و نارسایی های بهشهر نیازمند وحدت رویه این دو مجموعه است.

 

حمید آزموده افزود : یکی از این مشکلات ، فعالیت نابسامان بازار روز در مرکزی ترین نقطه شهر است که متاسفانه فعالیت خارج از ضابطه آن ، منجر به ایجاد مشکلات فراوانی برای شهروندان شده است.

 

وی گفت : روزانه در این بازار ، زباله های فراوانی تولید می شود که رها کردن آن در جوی های اطراف ، موجب آلودگی زیاد و پراکنده شدن بوی تعفن در حاشیه آن شده است.

 

شهردار بهشهر بیان کرد : به دلیل واقع شدن این بازار در مرکز شهر ، دستفروشان زیادی مبادرت به پهن کردن بساط خود در پیاده روهای اطراف می کنند که در این شرایط عبور و مرو عابرین پیاده بسیار سخت و در برخی موارد غیرممکن می شود.

 

رییس شورای اسلامی بهشهر نیز گفت : تعطیلی واحدهای صنعتی بهشهر از جمله کارخانه چیت سازی ، از عوامل اصلی افزایش تعداد دست فروشان و آمار بالای بیکاری است.

 

اسفندیار اسدی افزود : حضور فراوان دست فروش ها در معابر و خیابان های اصلی بهشهر یکی از دغدغه های اصلی دست اندرکاران شهری است که به رغم تلاش های فراوان تاکنون چاره ای برای حل این مشکل اندیشیده نشده است.

 

وی گفت : این افراد مشکلات زیادی برای مردم و رانندگان ایجاد کرده اند و برهمین اساس لازم است با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی و ستاد رسیدگی سد معبر، از ادامه فعالیت این افراد جلوگیری شود.