سردار مسعود جعفری نسب در جمع خبرنگاران گفت: برخورد با یقه سفید های مجرم که با پرداخت حق وکالت بر بیت المال دست درازی می کنند، باید به درستی و با شدت انجام شود تا شاهد نهادینه شدن قوانین اجتماعی در جامعه باشیم.

jafarinasab-sardar54

 

 

 

به گزارش شرق پرس سردار مسعود جعفری نسب روز یکشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران افزود: هر چه برخورد جدی با دانه درشت ها در جامعه بیشتر اطلاع رسانی شود، قوانین اجتماعی به مراتب بهتر نهادینه می شود.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در برخورد با جرایم خرد به درستی عمل می کند، ادامه داد: به نظر می رسد ،هنوز مجرمان دانه درشت در جامعه حاشیه امنیت دارند.

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر ویلا های ۱۰۰متری که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری گرفته و ساخته شده اند به راحتی تخریب می شوند، اظهار داشت: باید در مقابل زمین خواران هکتاری ایستادگی کنیم.

 

جعفری نسب با تاکید بر این نکته که موفقیت ماموریت های نیروهای انتظامی مازندران مدیون اصحاب رسانه است، اظهار داشت: از آنجاییکه برخورد با دانه درشت های زمین خوار در استان شروع شده ،نیاز به حمایت مردمی به ویژه رسانه ها داریم.

 

وی تاکید کرد: برخورد با یقه سفید های مجرم که با پرداخت حق وکالت بر بیت المال دست درازی می کنند، باید به درستی و با شدت انجام شود تا شاهد نهادینه شدن قوانین اجتماعی در جامعه باشیم.

 

جعفری نسب به اجرای طرح ارتقا اجتماعی نیروی انتظامی در سواحل مازندران اشاره کرد و گفت: سگ گردانی، بی حجابی و ناهنجاری های اجتماعی در سواحل دریای خزر در استان مردم را آزار می دهد.

 

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه تعامل با نهاد های اجتماعی سبب موفقیت در اجرای طرح ارتقا سلامت اجتماعی می شود، بیان داشت: تا زمانی که مقولات اجتماعی از حالت امنیتی و انتظامی خارج نشود، ماموریت ها این نیرو نتیجه بخش نخواهد بود.

 

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی رویکرد برخورد اجتماعی با ناهنجاری های اجتماعی را آغاز کرده است، تصریح کرد: نقش رسانه ها در این امر اثر گذار است.

 

وی به کاهش ۱۲۷درصدی انهدام باند های مواد مخدر در چهارماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان مازندران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر خرده فروشی مواد مخدر در استان به سمت باندی شدن است.

 

وی از کاهش ۱۷درصدی فوتی ها و ۲۱ درصدی تصادفات جاده ای در چهار ماهه امسال مازندران خبر داد و گفت: امسال ۲۴۶نفر در جاده های مازندران در اثر تصادف فوت کردند.

 

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی مازندران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه ، بر لزوم قلم زنی در جهت ارتقا امنیت اجتماعی تاکید کرد و گفت: نمره همراهی رسانه با موضوعات ترافیکی ، انتظامی ، امنیتی و آگاهی مازندران عالی است.