علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری گفت : همان جریاناتی که اتحاد مردم ساری را می بینند، دوباره بنا دارند بین مدیریت استان مازندران و مدیریت شهری ساری اختلافاتی را ایجاد کنند

علی اکبر زلیکانی نائب ریس شورای شهر ساری : برخی می خواهند میان مدیریت شهری و مدیریت استان اختلاف ایجاد کنند

 

به گزارش شرق پرس, علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای شهر ساری  در گفتگو با خبرنگاران و در توضیح عدم حضور شهردار مرکز استان در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، با بیان اینکه برخی تلاش دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری تفرقه ایجاد کنند، گفت: آقای عبوری پیگیر معالجه پدرشان در تهران هستند به همین دلیل نتوانستند در جلسه مذکور حضور پیدا کنند.

 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص علت عدم حضور شهردار ساری در جلسه اخیری که با حضور استاندار برگزار و مورد انتقاد واقع شد، اظهار داشت: آنچه را که به عنوان عضو شورای شهر اطلاع دارم این است که آقای عبوری پیگیر معالجه  پدرشان در تهران هستند. پدرشان جز مهدی پسر دیگری ندارند و وی هم نسبت به پدر خود احساس مسئولیت می کنند.

 

وی با  بیان اینکه من احساسم این است همان جریاناتی که اتحاد مردم ساری را می بینند، دوباره بنا دارند بین مدیریت استان و مدیریت شهری ساری اختلافاتی را ایجاد کنند، اذعان داشت: از همه دوستان در مجموعه مدیریت شهری و استانداری خواهش می کنم گرفتار این تله ها نشوند. اینها تله های بدخواهان استان مازندران و کسانی است که به تفرقه ها در استان دامن می زنند.

 

نائب رئیس شورای شهر ساری بار دیگر با تأکید بر اینکه عبوری پیگیری بیماری پدرش است و نه تنها عبوری  بلکه هر فرزندی در چنین شرایطی همین کار را انجام می دهد، افزود: پدر بزرگوار شهردار ساری سه فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرد و آقای عبوری برادر دیگری ندارد که پیگیر درمان پدر باشد به همین دلیل فکر می کنم نحوه پوشش این موضوع به این گستردگی جالب نبود.

 

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص افزایش حجم بدهی های شهرداری ساری گفت: این گونه نیست، انشالله تا پایان سال طلب و بدهی شهرداری برابر خواهد شد، در عین حال کدام دستگاه اجرایی که کار می کند را سراغ دارید که بدهکار نباشد؟ اینکه گفته می شود شهرداری خیلی بدهکار است، به نظر من این “خیلی” را جریاناتی می گویند که خیلی خیرخواه مردم ساری نیستند.

 

 

 

 

 

مهر