پیکر بی جان بردیا حاتمی کودک 5 ساله مازندرانی که حکایت از مرگ مرموز داشت روز پنجشنبه در رودخانه سردابرود منطقه رودبارک کلاردشت پیدا شد.

بردیا حاتمی جزئیات جدید از مرگ مرموز کودک 5 ساله مازندرانی

 

 

 

به گزارش شرق پرس  فرماندار کلاردشت با تکذیب ادعای کودک آزاری کودک ۵ ساله در این شهرستان گفت: در پی فوت این کودک، چند مظنون شناسایی و توسط ماموران بازداشت شدند.

 

 

کودک پنج ساله کلاردشتی به نام بردیا حاتمی عصر چهارشنبه گذشته مفقود و پیکر بی جانش روز پنجشنبه در نزدیکی رودخانه سردآبرود منطقه رودبارک کلاردشت داخل یک کیسه پیدا شد.

 

ایوب صالحی روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود : به دنبال مفقود شدن این کودک ، تحقیقات جهت رسیدگی به این موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به انتشار برخی نادرست در فضای مجازی ، گفت : اخبار منتشر شده در خصوص آدم ربایی و کودک آزاری وی صحت ندارد و طبق بررسی های اولیه ، این حادثه به دلیل مسایل خانوادگی رخ داده است.

 

فرماندار کلاردشت افزود : مساله فوت این کودک تا روشن شدن دقیق موضوع از سوی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی پی گیری می شود و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

فرمانده انتظامی کلاردشت نیز در این باره به ایرنا گفت : والدین این کودک عصر چهارشنبه با مراجعه به نیروی انتظامی اعلام کردند که فرزندشان مفقود شده و جست و جو برای یافتن این کودک از همان زمان در دستور کار این نیرو قرار گرفت.

 

سرهنگ عبدالله منتظری افزود : پس از ساعت ها تلاش ماموران انتظامی ، مردمی و امداد و نجات برای یافتن این کودک ناپدیده شده ، سرانجام پیکر بی جانش حوالی ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه در رودخانه سردابرود منطقه رودبارک کلاردشت پیدا شد.

 

فرمانده انتظامی کلاردشت با بیان اینکه خانواده این کودک که از اهالی منطقه رودبارک کلاردشت است ، گفت که جسد این کودک پس از تشکیل پرونده برای انجام معاینات پزشکی و شناسایی علت مرگ او به پزشک قانونی منطقه انتقال داده شده است.