این پیروزی ارزشمند در حالی مقابل شهرداری تبریز روی داد که به حکم رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بهزاد محمودی سرمربی عمران شهرداری ساری از نشستن روی نیمکت تیمش محروم بود.

برد شیرین عمران ساری در لیگ برتر والیبال

 

شرق پرس: در هفته پنجم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام شهدای منا امشب تیم عمران شهرداری ساری در خانه مقابل تیم همتای خود شهرداری تبریز پیروز شد و به سه امتیاز باارزش رسید.

 

این دیدار که در حضور بیش از ۴ هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری برگزار شد، شاگردان بهزاد محمودی در تیم عمران شهرداری ساری موفق شد سه بر یک بر شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز را با شکست بدرقه دهند.

 

این پیروزی ارزشمند در حالی مقابل شهرداری تبریز روی داد که به حکم رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بهزاد محمودی سرمربی عمران شهرداری ساری از نشستن روی نیمکت تیمش  محروم بود.

 

تیم عمران شهرداری ساری در این مسابقه در ست‌های نخست، سوم و چهارم مقابل حریف پیروز شد و تنها در ست دوم مقابل شهرداری تبریز شکست خورد.

 

در این بازی تیم عمران شهرداری ساری با نتایج ۲۵ بر ۲۱ ،۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد و تنها در ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ از مهمان خود شکست خورد.

 

تیم عمران شهرداری ساری با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کرد.

 

به گزارش فارس، تیم عمران شهرداری ساری تجربه نخستین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را دارد که بر خلاف کاله آمل موفق به کسب نتایج درخشان تاکنون شد.