ثریا قاسمی درباره عدم دعوت برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: فکر می‌کنم چنین رفتاری جزو آداب دعوت‌های رسمی است که باید به آنها اهمیت داد

برنده سیمرغ بلورین: از من برای حضور در مراسم دعوت نشد!

 

ثریا قاسمی ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی ویلایی‌ها که در جشنواره سی و پنجم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرده است گفت : جایزه و سیمرغ هیچ اهمیتی برایم ندارد و هیچ دعوت رسمی از من به مراسم اختتامیه نشد.

 

ثریا قاسمی در گفتگو با خبرآنلاین گفت:

 

– من از جشنواره و نتایج‌اش خبر چندانی ندارم و دوستان اطرافم به من گفتند چه اتفاق‌هایی افتاده و حتی آنها به من گفتند که جایزه گرفتم.

 

– {یعنی خودتان در جریان جایزه‌ای که قرار بود به شما اهدا شود نبودید؟} خیر، چیزی به من اعلام نشده بود. اصلا اطلاع نداشتم که بخواهم به این مراسم بیایم، قاعدتا باید اینطور می‌بود که زنگ می‌زدند و اطلاع می‌دادند اما این اتفاق نیفتاد.

 

–  فکر می‌کنم چنین رفتاری جزو آداب دعوت‌های رسمی است که باید به آنها اهمیت داد. وقتی چنین رفتاری صورت نمی‌گیرد طبیعی است که من هم پیگیر نمی‌شوم و حالا هم از هیچ چیز اطلاع ندارم.

 

–  حالا ممکن بود من باز هم نروم و نتوانم در مراسم شرکت داشته باشم اما فکر می‌کنم اصول و قاعده چیزی غیر از این رفتار را می‌طلبید.

 

– من همانقدر برای مسئولین جشنواره بی‌اهمیت بودم که آنها برای من. اصلا من جایزه را می‌خواهم چه کار کنم! بهتر است به جای همه این تشریفات فکری برای ساماندهی وضعیت نابسامان هنرمندان بیکار و بیمار بکنند.

 

– {یعنی اهدای این جایزه به شما برایتان اهمیت نداشت و شیرین نبود؟} این مسائل برای ما دیگر اهمیتی ندارد، این جایزه‌ها برای جوانها که می‌آیند و می‌خواهند مطرح شوند مهم است.