رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، شمار ایرانیان حائز شرایط شرکت در این انتخابات در خارج را دو تا دو و نیم میلیون نفر اعلام کرده است....

 

 

شرق پرس: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با جمهوری اسلامی ایران در ۲۷۹۹ شعبه اخذ رای در خارج از کشور در حال برگزاری است.

 
برای دریافت رای ایرانیان مقیم امریکا ۳۰ شعبه، در امارات ۱۹ شعبه و در انگلیس ۱۲ شعبه درنظر گرفته شده است.
 
 
شعب اخذ آرای ایرانیان در عراق هم شامل بغداد ۶ شعبه، نجف اشرف ۴ شعبه، اربیل ۳ شعبه، در کربلای معلی ۵ شعبه و در بصره و سلیمانیه هر کدام، یک شعبه اخذ رای است.
 
برگزاری انتخابات ایرانی در سراسر جهان + تصایر
 
رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور، شمار ایرانیان حائز شرایط شرکت در این انتخابات در خارج را دو تا دو و نیم میلیون نفر اعلام کرده است.
شمار حوزه های انتخابیه برای ایرانیان مقیم شهرهای مختلف آمریکا را نیز ۳۰ حوزه، در امارات ۱۹ حوزه و در انگلیس ۱۲ حوزه رای گیری سامانه کنسولی در پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه برای اطلاع رسانی و پاسخگویی به پرسش های ایرانیان خارج از کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری فعال است.
 
 
برگزاری انتخابات ایرانی در سراسر جهان + تصایر
 
 
قشقاوی رئیس ستاد هیات نظارت بر انتخابات خارج از کشور اعلام کرد: رای‌گیری در کلیه شعب خارج از کشور همچنان ادامه دارد و شمارش آرا آغاز نشده است.
 

دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری در اقصی نقاط جهان و در شعبات خارج از کشور نیز همزمان با کشورمان ایران در حال برگزاری است. منابع رسمی شمار ایرانیان حائز شرایط شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را در خارج از کشور دو تا دو و نیم میلیون نفر اعلام کرده اند.

 
 
برگزاری انتخابات ایرانی در سراسر جهان + تصایر
 
 
 
 
 
 
 
 
تابناک