بابایی در حاشیه این نمایشگاه گفت : نمایشگاه پوستر مجموعه ای از احادیث و روایات بزرگان دین در خصوص امربه معروف ونهی ازمنکر است...

 

به گزارش شرق پرس به منظور احیای امربه معروف ونهی ازمنکر ، نمایشگاه پوستر در این راستا در مجتمع فرهنگی وهنری فجر برگزارگردید .

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان گلوگاه گزارش داد؛ به مناسبت هفته امر به معروف ونهی ازمنکر ، همزمان با ایام محرم الحرام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و هفته دفاع مقدس ، این اداره به منظور احیای امربه معروف ونهی ازمنکر نمایشگاه پوستر از ۲ مهر ماه سال ۹۶ در مجتمع فرهنگی وهنری فجر برای بازدید جمع هنرمندان و شهروندان بر پا نمود .

 

برگزاری نمایشگاه با موضوع امر به معروف ونهی از منکر در گلوگاه

 

بابایی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلوگاه در حاشیه این نمایشگاه افزود : نمایشگاه پوستر مجموعه ای از احادیث و روایات بزرگان دین در خصوص امربه معروف ونهی ازمنکر می باشد که با رویکرد احیای این سنت حسنه و تلکیف الهی و همچنین یاد آوری در باب وظایف مومنین و احاد جامعه اسلامی در اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان شده می باشد .

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : استفاده از ظرفیت های هنرمندان و رسانه ها در راستای ترویج فرهنگ امر به معروف ونهی ازمنکر در جامعه ضروری است زیرا این امر یکی از نمونه های بارز جامعه اسلامی است و تکیه برآن می تواند سلامت جامعه را تضمین کند .

 

این مسئول فرهنگی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش ماندگاری آنچه به زبان هنر بیان می شود افزود : رسالت هنری هنرمندان اقتضا میکند که با زبان هنر در قالب های نمایشگاه عکس ، فیلم ، تئاتر ، داستان و شعر بتوانند در زمینه های امر به معروف ونهی از منکر قدم بردارند .