شاعری گفت: تابستان سال آینده، بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شرق مازندران در بهشهر افتتاح می شود که 50 میلیارد تومان برای تجهیزات آن باید اختصاص یابد.

بزرگترین و مجهزترین بیمارستان شرق مازندران تابستان آینده به بهره برداری می رسد

 

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری در مراسم افتتاح طرح‌های گازرسانی بخش پی رجه شهرستان نکا در روستای سه کیله اظهار داشت: در طلیعه چهلمین سال انقلاب، رسالت خود را که خدمت به مردم است فراموش نکنیم و بتوانیم در مسیر امام و شهدا گام برداریم و خدمات را فراموش نکنیم.

 

وی افزود: تصویب لایحه بودجه سال۹۷ در دستور کار مجلس است که یارانه کسی قطع نشده و حامل‌های انرژی نیز افزایش نیافته است.

 

شاعری گفت: هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تشویق مصصولات اقتصادی و خدماتی در سال ۹۷ تصویب شد و برای کارمندانی که دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ماهانه حقوق دریافت می‌کنند از پرداخت مالیات معاف هستند و ۲۰ درصد مستمری‌بگیران را افزایش دادیم.

 

وی افزود: طبق مصوبه مجلس، هزار میلیارد تومان برای مدیریت پسماند در کشور اختصاص یافت و مدارس از پرداخت آب، برق و گاز معاف شدند اما باید مدیریت مصرف را در مدارس اجرایی کنند.

 

این عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: در شرق مازندران تلاش شد با همدلی در جهت رفع چالش‌ها برنامه‌ریزی کنیم که درحوزه آب اقدامات خوبی انجام شده و در زمینه فاضلاب شهری، ردیف پنج میلیاردی تخصیص یافت.

 

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر سال ۳۰ روستای شرق استان را آبرسانی می‌کنیم و در بحث بهداشت و درمان اقدامات خوبی در منطقه شده و تابستان سال آینده، بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان شرق مازندران در بهشهر افتتاح می شود که ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیزات آن باید اختصاص یابد.

 

وی با اشاره به اهمیت منطقه اقتصادی در زمینه اشتغالزایی و رشد اقتصادی، گفت: ۱۶ استان مرزی منطقه آزاد دارند و یا در حال نهایی شدن است تنها مازندران ندارد که پشت در دولت است که نیازمند همت واقدام جهادی است.

 

شاعری با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار نیروی بیکار در استان وجود دارد که باید با توسعه و عدالت اشتغال را افزایش دهیم، گفت:  بدانیم غرب و شرق استان توامان بوده است.

 

به گزارش تسنیم, وی بیان کرد: با تامین اعتبار سال آینده، بیش از ۵۰ روستای دیگر منطقه گاز رسانی می‌شود که همه مسئول بوده و باید مطالبات مردم را جدی بگیریم.