شادمان با بیان اینکه بیش از 84 درصد دانش آموزان مازندران در سامانه ستاد نام‌نویسی کردند, گفت: بزودی مشکلات ثبت نام دانش آموزان در شهرستانهای شرق مازندران برطرف خواهد شد.

sabt nam-daneshamozann1

 

 

به گزارش شرق پرس رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش مازندران از نام‌نویسی ۸۴ درصد دانش آموزان در مدارس استان خبر داد و گفت: مشکلات فرآیند ثبت نام شهرهای شرق مازندران رفع می‌شود.

 

 

تقی شادمان در گفت‌وگو با تسنیم در ساری، با بیان اینکه بیش از ۸۴ درصد دانش آموزان مازندران در سامانه ستاد نام‌نویسی کردند, اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان اساسی‌ترین اقدام در انجام دقیق پروزه مهر بوده و امیدواریم با نظارت‌های منظم و منسجم در شهرستان ها در پروزه مهر به جایگاه مناسبی دست یابیم.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای نام نویسی دانش آموزان بازدیدهای دوره‌ای منظم و منسجم انجام شد افزود: امسال تاکنون ۲۹۴ بازدید در استان انجام شده  و این در حالی است که پارسال  ۱۹۰ بازدید انجام شد.

 

شادمان تصریح کرد: بیش از ۳۹۵ هزار نفر تاکنون در مدارس استان ثبت نام شده و پیگیری برای نام‌نویسی بیش از ۶۷ هزار دانش آموز مازنی انجام می‌شود.

 

دبیر ستاد ثبت نام مازندران, تاکید کرد: در مقطع ابتدایی شهرهای بهشهر، ساری ناحیه ۲، رامسر و نکا برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام به پیگیری نیاز دارند.