حضور حداکثری برخی کاندیدای شورای شهر در همایش های انتخاباتی هر دو جناح سیاسی, آزمون مهمی در صداقت سنجی این افراد در نزد افکار عمومی بود...

بنام کاندیدای رئیس جمهوری به کام کاندیدای شورای شهر!

 

شرق پرس-محمد مبرا: با سفر روحانی و رئیسی به مازندران و شهر ساری, ( ۲ کاندیدای رئیس جمهوری که اقبال بیشتری برای پیروزی دارند), شاهد پدیده ای دیگر از برخی کاندیدای شورای شهر بودیم, همراهی و حضور با نشاط ! در جمع هواداران هر دو نامزد رئیس جمهوری در ۲ روز متوالی را می توان به رنگ عوض کردن, عدم صداقت و سوءاستفاده از هر دو جریان سیاسی جامعه به نفع خود تعبیر کرد.

 

کاندیدایی که ظاهراً هیچ خطی جز خط رای آوری برای خود ندارند و هر روز نان خود را در تنوری که گرم تر است می چسبانند تا با هر هزینه ای حتی نشانه گرفتن شعور جامعه, اندکی به سبد آرای خود بیافزایند و علی الظاهر مهم ترین دستاورد سفر نامزدهای رئیس جمهوری از دید این افراد, تجمیع آرای هر دو جناح سیاسی به نفع خودشان است, بدون اینکه بدانند چشمان تیزبین مردم هوشمند همه ی رفتارهای عوام فریبانه را بخوبی رصد می کند. 

 

متاسفانه عادت کرده ایم در برگزاری هر انتخاباتی پدیده های عجیبی را در جامعه شاهد باشیم. در همین راستا از رویدادهای انتخاباتی عجیب این دوره شورای شهر می توان به توزیع اقلام محیرالعقول در بین مردم, توزیع تراکت ها توسط دختران جوان حتی در ساعات غیرمتعارف شب و شام های پرهزینه تبلیغاتی و اخیراً هم عکس یادگاری با هر آنکس که محبوب تر است اشاره کرد.

 

این نوع نگاه به مقوله انتخابات فارغ از هر نتیجه ای که برای نامزدها داشته باشد, از سوی قشر فرهیخته مذموم و محکوم به شکست است. چراکه عدم صداقت نخستین ایرادی است که می توان به این نوع نامزدها وارد دانست و از سویی دیگر تجربه‌های گذشته نشان داده است شاید این افراد بصورت مقطعی و محدود موفقیت هایی را کسب کنند اما در بلند مدت حتماً با دست رد مردم مواجه خواهند شد.