نماینده شرق مازندران با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان برای بهره برداری از طرح های آبرسانی شرق استان هزینه شد، افزود: برای بهبود آب شرب چند روستا ۷ میلیارد تومان، آب شیرین کن گلوگاه ۵ میلیارد تومان و برای شبکه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر ۱.۵ میلیارد تومان هزینه شد

بهره برداری از 73 طرح عمرانی شرق مازندران

 

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از ۷۳ طرح با اعتبار ۱۷۳ میلیارد تومان در شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد و گفت:با بهره برداری طرح های عمرانی و خدماتی مردم این مناطق از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه تا پایان بهمن ماه امسال یکی از بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه های تمام مکانیره صنعتی طیور با اعتبار ۹۲ میلیارد تومان در شرق استان به بهره برداری می رسد، افزود: با افتتاح این کشتارگاه برای بیش از ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می شود و با بهره برداری این کشتارگاه زنجیره تولید طیور در شرق استان تکمیل می شود.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای افتتاح طرح های بخش کشاورزی شامل سورتینگ مرکبات، مرغداری گوشتی، آبیاری تحت فشار، شالیکوبی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، آبیاری تحت فشار تجمیعی، استخر ذخیره آب پلی اتیلنی و لوله گذاری در شرق مازندران هزینه شد‌.

 

شاعری با بیان اینکه روستاهای گلورد بزرگ و کوچک، کارکم، للرد، لاکتراشان، گرگتج و رمدانخیل تا پایان سال و روستاهای درویشان، سه کیله، کرداب و اوکرکا در بهمن ماه امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند، افزود: برای اجرای این طرح بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد و آرزوی دیرینه مردم منطقه محروم هزارجریب پس از حدود چهل سال از انقلاب برآورده می شود.

 

وی از خرید، نصب و راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر با اعتبار ۶ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۷۰۰ میلیون تومان برای افتتاح خانه بهداشت روستاهای تیله نو، خورشیدکلا، خانسر، کفرات و استخرپشت و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دستگاه پیشرفته سی آرم بیمارستان امام حسین(ع) نکا هزینه شد که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۴ میلیارد تومان برای بهره برداری از طرح های آبرسانی شرق استان هزینه شد، افزود: برای بهبود آب شرب روستاهای اوکرا، کرداب، سه کیله، درویشان، تازه آباد، نوذرآباد، دنگسرک، زاغمرز، مهدی آباد و امیرآباد با صرف اعتبار ۷ میلیارد تومان، آب شیرین کن گلوگاه ۵ میلیارد تومان و ۱.۵ میلیارد تومان برای شبکه فاضلاب مسکن مهر پیلم کتی بهشهر هزینه شد که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

 

شاعری از افتتاح یک باب مدرسه ۶ کلاسه در روستای شیت نکا با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان و ساخت خانه معلولین در نکا و مسکن محرومین در گلوگاه با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد.

 

وی با بیان اینکه ۴۳ کیلومتر ترمیم روکش آسفالت در روستاهای بهزاد کلا، گل خیل، میانکاله و نوذرآباد با اعتبار دو میلیارد تومان و پل بزرگ گلوگاه، نیالا به طول ۳۰۰ متر با اعتبار ۳.۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: ۱۳.۵ میلیارد تومان برای کارخانه مازند میله طبرستان در بهشهر هزینه شد که در بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: یک میلیارد تومان برای طرح توسعه اکریلبافت بهشهر، ۲۰۰ میلیون تومان برای اولین بی خطرسازی زباله های عفونی مراکز بهداشت مازندران در بهشهر و دو میلیارد تومان برای فاز دوم مجتمع آبرسانی چهارقلعه هزینه شد که همزمان با جشن های انقلاب بهره برداری می شود.

 

 

 

 

 

yjc