بهروان با اشاره به اینکه اگر حاشیه از فوتبال مازندران دور شود، می‌توانیم در لیگ برتر صاحب نماینده شویم، اذعان داشت: مازندران از نظر کشف استعداد و بازیکن‌ساز در درجه اول فوتبال کشور است اما از نظر حمایت و جذب اسپانسر در استان‌های آخر محسوب می‌شود.

behravan45

 

به گزارش شرق پرس, رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال کشور گفت: فدراسیون تمام تلاشش حفظ کی‌روش است و تا چند روز حضور و یا عدم حضور فعالیت ایشان با فدراسیون مشخص می‌شود.

   

غلامرضا بهروان ظهر امروز در نشست با حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری گفت: در حال حاضر ۲۰۰ بازیکن از مازندران در رده‌های مختلف لیگ فوتبال کشور فعالیت دارند.

 

مازندران تنها استان برگزار کننده لیگ فوتبال

وی با بیان اینکه ۵۲ هیئت مستقل در فوتبال مازندران فعالیت دارند، اظهار کرد: فوتبال مازندران با توجه به عملکرد و کارآیی هیئت برتر فدراسیون است و بالاتر از استان‌های فارس و خوزستان قرار گرفت.

 

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه تنها استان فوتبال کشور هستم که مسابقات را به صورت لیگ برگزار می‌کنیم، گفت: در کنار برگزاری لیگ در رده‌های مختلف سنی در برگزاری لیگ پیشکسوتان فوتبال نیز جلوتر از دیگر استان‌ها هستیم.

 

فراهم شدن حضور نماینده غرب مازندران در فوتبال کشور

بهروان با بیان اینکه زمینه حضور نماینده‌ای از غرب مازندران در فوتبال کشور فراهم می‌شود، تصریح کرد: غرب مازندران پر از استعدادهای فوتبالی است که با حمایت نمایندگان مجلس و دستگاه ورزش استان حضور تیمی قوی از این منطقه به فوتبال کشور فراهم شود.

 

وی با تشکر از خدمات مرحوم درویش در مدیریت باشگاه شموشک نوشهر افزود: باشگاه شموشک در زمان مدیریت مرحوم درویش کارخانه بازیکن سازی فوتبال کشور بود و حدود ۴۰ بازیکن از تیم در لیگ فوتبال کشور معرفی که از بازیکنان تاثیرگذار تیم‌شان هستند.

 

مازندران توان نماینده لیگ برتری را دارد

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور با بیان اینکه تیم‌های شموشک، نساجی، آستان قدس و شهرداری ساری برند فوتبال مازندران محسوب می‌شوند، گفت: با حمایت مسئولان ارشد و مدیریت ورزش استان تیم فوتبال شموشک نوشهر باردیگر با مدیریت و تفکر جدید برای فعالیت مجدد احیا می‌شود.

 

بهروان با اشاره به اینکه اگر حاشیه از فوتبال مازندران دور شود، می‌توانیم در لیگ برتر صاحب نماینده شویم، اذعان داشت: مازندران از نظر کشف استعداد و بازیکن‌ساز در درجه اول فوتبال کشور است اما از نظر حمایت و جذب اسپانسر در استان‌های آخر محسوب می‌شود.

 

فوتبال مازندران به ۳ منطقه تقسیم شد

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از گروه‌بندی مناطق در فوتبال مازندران خبر داد و اظهار داشت: برای اینکه درخواست‌های ارباب‌رجوع  سریع‌تر انجام شود فوتبال مازندران به سه منطقه غرب، شرق و مرکز با فعالیت کمیته‌های مختلف تقسیم‌بندی شد تا کارها بهتر و آسان‌تر انجام شده و مراجعه کنندگان به مرکز استان نیایند.

 

توقعات مردم بیش از امکانات است

وی با بیان اینکه توقعات مردم بیش از امکاناتش است، گفت: هیئت فوتبال تابع مقررات اداره کل ورزش و جوانان است که برای توسعه ورزش استان کوشش می‌کند که با همدلی و همفکری با مدیریت ورزش استان شرایط حضور تیمی از لیگ برتر ایجاد می‌شود.

 

بهروان با اشاره به اینکه بدون حضور اسپانسر و حامی مالی نمی‌توانیم در سطح اول فوتبال کشور تیم‌داری کنیم، افزود: مالک باشگاه نساجی برای ادامه فعالیت و سرمایه‌گذاری منتظر وعده‌های مسئولان در واگذاری زمین برای توسعه فوتبال مازندران است.

 

درآمد ۲ میلیارد تومانی از انتقال پورعلی گنجی برای باشگاه نفت

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه باشگاه نفت تهران از انتقال مرتضی پورعلی گنجی به لیگ حرفه‌ای چین حدود ۲ میلیارد تومان درآمدزایی کرد، خاطرنشان کرد: مازندران بازیکنان خوبی در سطح فوتبال کشور دارد که حتی بازیکنان مازندرانی تجربه بازی در لیگ‌های حرفه‌ای دنیا از جمله آلمان، انگلستان و حوزه خلیج فارس را نیز پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر سن مهاجرت بازیکنان فوتبال مازندران به رده نوجوانان رسیده است، گفت: حدود ۶ هزار شهرک‌های صنعتی دولتی و خصوصی در استان فعالیت دارند که در صورت حمایت مالی این شهرک‌ها تا حدودی از مشکلات ورزش استان به ویژه فوتبال و مهاجریت بازیکنان به استان‌های دیگر کاسته می‌شود.

 

مردم از پشت پرده فدراسیون و کی‌روش اطلاع ندارد

بهروان با بیان اینکه باشگاه‌های فوتبال باید به بنگاه های اقتصای تبدیل شوند، گفت: در مدارس فوتبال اروپا در تیم آژاکس حضور یافتیم که مدیریت باشگاه از کشف استعداد و فروش بازیکنان تیم را در لیگ‌های مختلف اداره می‌کند.

 

وی درباره حضور و یا عدم حضور کارلوس کی‌روش با فوتبال کشورمان افزود: فدراسیون راغب است تا برای ادامه همکاری با کی‌روش به نتیجه مطلوبی برسد اما مردم  از واقعیت و پشت پرده اطلاع ندارد و خواسته‌شان چیز دیگری است.

 

بهروان در پایان خاطرنشان کرد: کی‌روش با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا کرد و طبق قرارداد باید با فدراسیون همکاری کند، فدراسیون تمام تلاشش حفظ کی‌روش است و تا چند روز حضور و یا عدم حضور فعالیت ایشان با فدراسیون مشخص می‌شود.

فارس