باقری راد مدیرکل بیمه ایران در مازندران گفت: ۵۱۰ میلیون تومان بابت خسارت به قدیمی‌ترین فروشگاه مبل بهشهر(ایده آل) پرداخت شده است.

بیش از 500 میلیون تومان خسارت بابت آتش سوزی مبل ایده آل بهشهر پرداخت شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس بهرام دارایی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان بهشهر، اظهار کرد: قدیمی‌ترین فروشگاه مبل این شهرستان در شهریور ماه سال‌ جاری دچار حریق شده بود که ۵۱۰ میلیون تومان بابت خسارت به مالک آن پرداخت شد.

 

 

وی تصریح کرد: از این مبلغ، ۱۰۰ میلیون تومان چهار روز پس از وقوع حادثه به‌عنوان علی‌الحساب و بقیه نیز امروز و پس از پایان اقدامات و مراحل اداری به‌صورت یک‌جا به حساب مالک فروشگاه واریز شده است.

 

 

مدیرکل بیمه ایران در مازندران گریزی به خسارت‎های تگرگ و طوفان ماه گذشته در ساری زد و گفت: بابت این خسارت‌ها، ۴ میلیارد تومان به حادثه‌دیدگان پرداخت شده است.

 

 

این مسئول با اشاره به ناگهانی بودن اتفاقات و سوانح و تأکید بر اینکه حادثه هیچ‌گاه خبر نمی‌کند و هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه مشخص نیست که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، افزود: بیمه در کشورهای توسعه‌یافته در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد و در کشور ما بحث بیمه نیاز به آگاهی‌بخشی فراوانی دارد.

 

 

دارایی با بیان اینکه استان مازندران باوجود بهره‌مندی از نعمت‌های طبیعی بسیار زیاد، اما بلایای طبیعی در آن دور از ذهن نیست، گفت: در همین ایام نیز طوفان، سیل و تگرگ در مناطق مختلف مازندران مشاهده شده و به همین دلیل نیاز است که موضوع بیمه را به‌عنوان یک پشتوانه جدی بگیریم.

 

 

عضو شورای اداری استان مازندران ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد بیمه‌شدگان مازندران زیر پوشش بیمه ایران هستند و این بیمه به‌عنوان تنها نهاد شرکت بازرگانی دولتی در بیمه، سعی کرده که خدمات‌رسانی موثری را داشته باشد.

 

 

وی در پایان گفت: دولت آرامش جامعه را مد نظر قرار داده و بیمه عمر از بیمه‌هایی است که ضرورت دارد تا مردم توجه بیشتری به آن داشته باشند.

 

به گزارش فارس، حوالی ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه سال‌جاری بود که صدای مهیب و دود غلیظی از قدیمی‌ترین فروشگاه مبل این شهرستان توجه رهگذران را به‌خود جلب کرد.

 

 

آتش‌سوزی ایجاد شده در این فروشگاه که در خیابان اصلی شهر قرار داشت، با کمک سه خودروی آتش‌نشان خاموش شد و عمق آتش‎سوزی به‎حدی بود که چیزی از فروشگاه باقی نماند و حتی این حادثه منجر به مصدوم شدن سه آتش‌نشان شد.

 

 

علت این حادثه، اتصال در سیم‌های برق مربوط به تابلوی فروشگاه بود و به این دلیل که کارکنان فروشگاه برای استراحت به منزل رفته بودند، فروشگاه متحمل خسارت جانی نشد اما تمامی وسایل فروشگاه در آتش سوخت.

 

 

سیدرسول باقری‌راد نماینده فروشگاه مذکور نیز در گفت‌وگو با فارس، از عوامل آتش‌نشانی و سرپرستی بیمه ایران در بهشهر قدردانی کرد.