بیمارستان 64 تختخوابی ولایت ساری با اعتبار 42 میلیارد تومان دارای بخش های آزمایشگاه ، پاتولوژی ، سی تی اسکن ، ام آر آی ، رادیولوژی و جراحی زنان و مردان در زمینی به وسعت 16 هزار متر مربع اهدایی مقام معظم رهبری با زیربنای 9 هزار و 200 متر مربع امروز به بهره برداری رسید .

بیمارستان ولایت ساری به بهره برداری رسید

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سرلشگر محمدعلی جعفری در مراسم افتتاح بیمارستان ولایت ساری بابیان اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران خدمت‌رسانی به مردم است اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم باید وظیفه اصلی همه دستگاه‌ها باشد زیرا مردم ولی‌نعمتان انقلاب هستند.

 

وی بابیان اینکه مازندران ظرفیت‌های پزشکی و درمانی بالایی دارد تصریح کرد: ازاین‌رو موضوع خدمت‌رسانی به مردم باید یکی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موضوع درمان، سلامت و بهداشت را یکی از موضوعات بسیار مهم و موردنیاز مردم بیان کرد و گفت: در بسیاری از کشورها حوزه درمان رایگان است اما در ایران به دلیل سیاست‌های غلط در برنامه‌ریزی این مسئله درست بنا نشد.

 

سرلشگر جعفری با تأکید بر اینکه باید شاهد ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم باشیم، گفت: امیدوارم مسئولان اجرایی کشور در آینده به سمتی بروند که نظام خدمات درمانی رایگان شود تا درشان انقلاب اسلامی و مردم باشد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رعایت مسائل شرعی در بخش‌های مختلف ازجمله بهداشت و درمان را ازجمله دغدغه‌ها دانست و گفت: امیدواریم این مسائل در بیمارستان‌های سپاه رعایت شود.

 

به گزارش مهر, بیمارستان ۶۴ تختخوابی تخصصی ولایت بااعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد تومان و در زمینی به مساحت ۱۶ هزار مترمربع با زیربنای ۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث‌شده است و دارای بخش‌های تخصصی، ام آر آی، تصویربرداری ریوی، سی‌تی‌. اسکن، بخش‌های آزمایشگاهی مجهز و جراحی مجزای مردان وزنان و دستگاه‌های مجهز به تکنولوژی روز دنیا است.

 

اعطای کلید ۱۵۰ واحد مسکن محرومان و افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های سفر  یک روزه سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مازندران است .