تباکی با اشاره به کلنگ زنی فاز 2 بیمارستان گلوگاه افزود؛ تا یک‌ماه آینده سازه‌های اولیه کلینیک طوبی آماده و در حیاط بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه نصب می‌شود...

تباکی فرماندار گلوگاه: بیمارستان 64 تختخوابی گلوگاه کلنگ زنی می شود

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) محمدرضا تباکی‌قلعه در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در یک نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار بر این شد در هفته دولت، بیمارستان ۶۴ تختخوابی در گلوگاه کلنگ‌زنی شود.

 

وی با اشاره به کلینیک تخصصی طوبی، افزود: تا یک‌ماه آینده سازه‌های اولیه این کلینیک آماده و در حیاط بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه نصب می‌شود.

 

فرماندار گلوگاه بیان کرد: در چند روز آینده ساختمان دیالیز این بیمارستان افتتاح و به یک شرکت برای اداره امور آن تحویل داده می‌شود و تلاش بر این است تمامی نیروهای انسانی لازم برای این مکان از نیروهای بومی گرفته شود، استفاده از ساختمان دیالیز رایگان است.

 

این مسؤول به کم آبی در روستای نظام‌محله اشاره کرد و گفت: در این روستا در طی روز فقط ۳۰ دقیقه از نعمت آب برخوردارند.

 

تباکی‌قلعه با بیان اینکه برای تجهیز چاه آب این روستا ۵۰ میلیون تومان اعتبار از استان دریافت شده است، اظهار کرد: ۲۰ میلیون تومان از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران که برای تجهیز و سیم‌کشی ترانس برق این روستا گرفته شد که اجرای آن به عهده اداره برق شهرستان گلوگاه است.

 

وی اظهار کرد: در روز ۱۹ مرداد ماه کارخانه عرقیات گیاهی GGP نیز در گلوگاه افتتاح می‌شود که در این کارخانه ۴۰۰ نفر را مشغول به کار می‌شوند که بیشتر آنها زنان روستایی سرپرست خانوار هستند.

 

فرماندار گلوگاه در پایان با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان با عنوان سرمایه در گردش و خرید محصولات گیاهی از کشاورزان اختصاص می‌یابد، گفت: با این روش برای کشاورزان انگیزه ایجاد می‌شود تا محصولات بیشتری تولید کنند.