وزیر ورزش گفت: با تاکید بر حفظ سهمیه باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی فوتبال و مردم باشد...

 

 

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که از اقدامات سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و تراکتور و هم‌چنین فدراسیون فوتبال برای حفظ سهمیه باشگاه‌ها در آسیا حمایت می‌کند.

ایسنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت؛ مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و رییس فدراسیون فوتبال امروز به دعوت دکتر سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند.

در این جلسه که در آن محمد رضا داورزنی، معاون قهرمانی وزیر هم حضور داشت، رییس فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌ها گزارشی از مشکلات و بدهی‌ها به همراه راهکارهای قانونی آن به وزیر ارائه کردند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر در این نشست با تاکید بر حفظ سهمیه باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون، هر سه باشگاه و حامی مالی بایستی حفظ سهمیه این باشگاه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی فوتبال و مردم باشد و وزارت ورزش و جوانان تمام اقدامات لازم را در حمایت از آن‌ها به‌عمل می‌آورد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: از تلاش‌های فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و حل و فصل قانونی مشکلات و پرداخت مطالبات افراد حقیقی و حقوقی در کوتاه‌ترین زمان ممکن بایستی در دستور کار باشد.

تاج، رییس فدراسیون فوتبال در این نشست با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: مذاکرات با طلبکاران هر سه باشگاه برای تسویه حساب با اتخاذ شیوه‌های قانونی مد نظر وزیر صورت گرفته است و بخشی از بحث‌های مالی امروز با کمک حامیان مالی حل خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین وزارت ورزش و جوانان، باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی و فدراسیون وجود دارد و نگرانی بابت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با تصمیمات امروز و اعلام آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا نخواهد بود.