آیین تقدیر و نجلیل از کارمندان و مدیران نمونه شهرستان نکا شامگاه چهارشنبه با معرفی افراد برتر برگزار شد.

neka-tajlil

 

 

به گزارش شرق پرس,  همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) و هفته دولت مدیران و کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی نکا در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تجلیل شدند.

 

 

 

 

فرماندار نکا در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت تجلی تلاش و کوشش همه مسوولان در ارائه خدمت به مردم است که امیدواریم در ادامه راه نیز تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم انجام شود.

 

جعفر احمدی افزود: کار برای خدا و خدمت صادقانه و بی منت به مردم رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر بوده است که باید در دستور کار همه مدیران و مسوولان قرار گیرد.

 

وی با گرامیداشت روز کارمند، یادآور شد: تجلیل از کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان ما از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و در کسب رضایت مدرم تلاش بی وقفه دارند.

 

فرماندار نکا همچنین خدمت به مردم، اخلاق مداری، امانتداری، مسوولیت پذیری و… را از خصوصیت های مهم مسوولان و کارکنان در جامعه اسلامی عنوان کرد که باید سرلوحه کار همه قرار گیرد.

 

احمدی با اشاره به اینکه جاده سازی و تامین آب از مسائل مهم قابل پیگیری در شهرستان نکا است، یادآور شد: با تمام توان در این راستا گام برداشته و برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش فروگذار نیستیم.

 

وی در ادامه موفقیت در حوزه هسته ای را یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید دانست و گفت: البته این موفقیت هسته ای با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب ، سیاست های اصولی و اعتدالی دولت و همراهی دیگر قوا و ملت بزرگ ایران حاصل شده است.

 

به گزارش ایرنا در این مراسم از حدود ۵۰ کارمند نمونه و ۲۰ مدیر نمونه شهرستان نکا تجلیل شد.