کمیته انضباطی در پی حواشی دربی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل ، نساجی را بازنده این دیدار با نتیجه 3 بر صفر و 4 جلسه محرومیت از حضور تماشاگر کرد.

تجمع اعتراضی هواداران نساجی مقابل فرمانداری قائم شهر

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) هواداران تیم نساجی قائمشهریکی از ۲ تیم پرطرفدارشمال کشور در اعتراض به رای کمیته انضباطی بابت حوادث شهرآورد در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اجتماع کردند.

 

 فرماندار و دادستان عمومی شهرستان قائمشهر نیز برای حمایت از تیم نساجی این شهرستان و در اعتراض به رای کمیته انضباطی به این اجتماع اضافه شدند.

مدیرعامل نساجی قائمشهر رای کمیته انضباطی را پیرامون حواشی شهرآورد هفته بیست و هشتم بین ۲ تیم نساجی قائمشهر و خونه به خونه ناعادلانه اعلام کرد.

عبدالحمید رمضانی به ایرنا گفت که باشگاه نساجی نسبت به این رای اعتراض را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال فرستاد.

پیش از این رئیس هیات فوتبال مازندران که سال ها سابقه ریاست سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشور را نیز بر عهده داشت پیشنهاد برگزاری نیمه دوم این مسابقات را در استادیوم شهر ساری مرکز مازندران داده بود.

کمیته انضباطی روز گذشته پس از بررسی گزارش حواشی دیدارشهرآورد ۲ تیم هم استانی نساجی قائمشهر و خونه به خونه بابل ، تیم مهمان نساجی قائمشهر را بازنده این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر، ۴ جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در این رای خونه به خونه بابل نیز به ۲ جلسه محروم از داشتن تماشاگر در بازی خانگی و۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مازندران ۲ تیم در لیگ یک دارد که نساجی قائمشهر از ۲۷ بازی با کسب ۴۲ امتیاز در رده هفتم و خونه به خونه با ۴۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

به گزارش اعلام نتیجه ۳ بر صفر دیدار دربی برای خونه به خونه می تواند این تیم را به رده ششم جدول برساند و تا حدی بر روی کاغذ برای این تیم جهت صعود به لیگ برتر شانس بیشتری ایجاد کند.

به گزارش ایرنا, از ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۲ تیم به لیگ برتر صعود می کنند که سپیدرود رشت با ۵۱ امتیاز و گل کهر سیرجان با ۵۰ امتیاز بخت اول برای صعود به لیگ برتر هستند.