داداشی با بیان اینکه از روز جمعه تاکنون تا 10 درجه کاهش دما در مازندران را شاهد بودیم، افزود: بارندگی در استان تا ظهر فردا ادامه دارد و انتظار تقویت میزان بارندگی وجود دارد.

تداوم بارندگی های مازندران تا ظهر فردا / بیشترین بارش ها در بندر امیرآباد

 

 

به گزارش شرق پرس نوربخش داداشی امروز در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان ساری، با اشاره به اینکه از نیمه‌شب گذشته بارش باران در مازندران شروع شد، اظهار داشت: انتظار داریم تا ظهر فردا شدت بارندگی افزایش یافته و دمای هوا هم کاهش یابد.

 

 

 

وی با بیان اینکه از روز جمعه تاکنون تا ۱۰ درجه کاهش دما در مازندران را شاهد بودیم، افزود: بارندگی در استان تا ظهر فردا ادامه دارد و انتظار تقویت میزان بارندگی وجود دارد.

 

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه احتمال آب‌گرفتگی معابر در استان وجود دارد، گفت: از عصر فردا از شدت بارندگی‌ها کاسته شده و در روزهای پایانی هفته هم از میزان ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

 

 

این مسئول با بیان اینکه به‌دلیل شرایط جوی منطقه و امواج ضعیف تراز میانی، گاهی این ابرناکی افزایش یافته و احتمال رگبار پراکنده از روز سه‌شنبه وجود دارد، تصریح کرد: البته میزان بارندگی در رگبار بسیار ناچیز است.

 

 

داداشی با بیان اینکه امروز بیشترین بارندگی مربوط به بندر امیرآباد با ۳۹ میلی‌متر بارش است، گفت: دریا هم مواج و طوفانی بوده و مناسب شنا نیست.