هرساله با فرارسیدن تعطیلات نوروز حجم سنگینی از ترافیک گریبانگیر استان مازندران می شود. و امسال نیز جاده های ورودی مازندران چند روز قبل از آغاز سال نو, زیر بار ترافیک سنگین رفت

ترافیک سنگین در ورودیهای استان مازندران

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : ترافیک در جاده های هراز و کندوان هم اکنون سنگین و نیمه سنگین است و خودروها به آرامی تردد می کنند .

عباسعلی نجفی در گفت و گو با ایرنا افزود : براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک خوان مرکز مدیریت راهها هم اکنون لاین جنوب به شمال محور هراز از مسیر تهران به مازندران ترافیک سنگین دارد اما این ترافیک به صورت روان در جریان است و خللی در تردد خودروها به وجود نیاورده است .
وی ادامه داد : همچنین ترافیک نیمه سنگین لاین جنوب به شمال محور کندوان نیز با مدیریت انجام شده به صورت روان در جریان است .
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت : محورهای اصلی سوادکوه ، کیاسر و محورهای کناره گلوگاه و رامسر نیز ترافیک عادی و روان را شاهد هستیم .
روز گذشته ترافیک روان و عادی در تمامی ۶ محور اصلی و کناره مازندران وجود داشت و هر چه به ساعات سال نو نزدیک می شویم شرایط ترافیکی استان تغییر کرده و رو به فزونی می رود .
نجفی پیش بینی کرد که طی ساعت های اینده ترافیک سنگینی را در تمامی محورهای مازندران شاهد باشیم .
وی گفت : شرایط آب و هوایی جاده های مازندران بدون بارش و مداخلات جوی است .