ترک همدانی وکیل کارگران در پرونده مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی گفت: متاسفانه مرتضوی به جای بیان دفاعیات خود با شعرخوانی و دکلمه‌خوانی وقت دادگاه را می گیرد.

 

 
 
 
مصطفی ترک‌همدانی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه امروز دادگاه رسیدگی به تخلفات سعید مرتضوی عنوان کرد: جلسه امروز طبق قرار قبلی در شعبه ۱۰۵۷ و به ریاست قاضی حیدری برگزار شد.
 
 
 
وی افزود: در این جلسه پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان و شکایت پالیزدار و حاج‌محمود عطار متهم برای بیان دفاعیات خود در جایگاه قرار گرفت٬ اما متاسفانه مرتضوی به جای بیان دفاعیات خود با شعرخوانی و دکلمه‌خوانی وقت دادگاه را گرفت.
 
 
 
ترک‌ همدانی تاکید کرد: در پی شعرخوانی‌های متهم دادگاه ناچار در ساعت ۱۲:۳۰ پایان جلسه را اعلام کرد و زمان جلسه بعدی ۱۶ دی‌ماه مشخص شد.
 
 
 
وکیل جمعی از کارگران در پرونده مدیر عامل سابق سازمان تامین اجتماعی و تحقیق و تفحص از این سازمان عنوان کرد: مرتضوی در جمع خبرنگاران در پایان جلسه دادگاه مطالبی را گفت که ارتباطی به پرونده نداشت و بیشتر مربوط به یک سری اسناد محرمانه دولتی بود طرح چنین مطالبی به شکل ناقص و خارج از جلسه دادگاه با توجه به اینکه جلسات دادگاه غرعلنی است٬ درست نبود.
 
 
 
وی مطالب مرتضوی در مورد بازرسی از منزل دو تن از شاکیان پرونده را خلاف واقع دانست و ادامه داد: در جایی که نه خانم آجرلو و نه همسرش حضور ندارند تا از خود دفاع کنند٬ نباید مرتضوی مطلبی در مورد آن‌ها بیان می‌کرد.