برنامه فرهنگی پاکسازی طبیعت و کاشت نهال جدید انجیر بر مسیر بهشت رضا(ع) گلوگاه برگزار شد

به گزارش شرق پرس به همت هیات ابوالفضل (ع) مسجد محمدی گلوگاه همایش پاکسازی طبیعت حرث و کاشت نهال های جدید انجیر در مسیر بهشت رضا(ع) گلوگاه برگزار شد.

این مراسم که صبح جمعه همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و درختکاری در شرق مازندران برگزار شد با استقبال مناسب مردم شهر گلوگاه همراه بود.

در این برنامه فرهنگی ابتدا شرکت کنندگان, این مسیر را پاکسازی نمودند و سپس نسبت به کاشت نهال های جدید انجیر اقدام نمودند.

تصاویر این رویداد را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه تصاویر/ پاکسازی طبیعت, حرث و کاشت نهال انجیر در گلوگاه