در طرح محسنین بهشهر خیران این شهرستان 120 میلیون تومان از دلنوشته های ایتام که به درخت آرزوها مشهور است را تقبل کردند.

تعهد 120 میلیون تومانی خیرین بهشهری از درخت آرزوها

 

به گزارش شرق پرس سید موسی عمادی در مراسم جشن رمضان که با حضور شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس، اسکندری معاون اداره کل کمیته امداد مازندران، امام جمعه بهشهر و خیرین شهرستان در سالن بصیرت بهشهر برگزار شد، اظهار داشت : در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است مسلمانان نمی توانند در برابر نیازها و گرفتاری های یکدیگر بی تفاوت باشند بلکه برای رفع مشکلات آن ها تلاش مضاعف می کنند.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر کفت: رمضان؛ ماه نزول قرآن، عبادت و بندگی، انفاق، احسان، نودوستی و دستگیری از نیازمندان است و با اشاعه فرهنگ نودوستی و دستگیری از نیازمندان امیدواریم شاهد آن باشیم که هیچ نیازمندی وجود نداشته باشد.

 

وی افزود: ۵ هزار و ۶۲۰ نفر در قالب ۳ هزار و ۱۵۰ خانوار مددجوی تحت پوشش در شهرستان بهشهر وجود دارد که با توجه به جمعیت ۱۶۵ هزار نفری این شهرستان حدود ۴.۵ درصد از جمعیت شهرستان بهشهر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارد.

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان بهشهر اظهار کرد: در مراسم جشن رمضان شهرستان بهشهر۵۰ دلنوشته که توسط ایتام و خانواده های طرح محسنین نوشته و به درخت آرزوها نصب شده بود با تعهد ۱۲۰ میلیون تومانی خیرین شهرستان، این آرزوها تحقق می یابد.

عمادی تصریح کرد: در این مراسم، تهیه ۱۵۰۰ سبد کالا از سوی خیرین شهرستان تعهد شده است که در ایام ماه مبارک رمضان میان خانواده های مددجوی تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

 

تعهد 120 میلیون تومانی خیرین بهشهری از درخت آرزوها

 

 

 

 

 

 

ایسنا