سجادی فرماندار بهشهر گفت: متأسفانه برخی, تغییر نام بندر امیرآباد را فرصتی برای ایجاد تفرقه دانستند و به خود اجازه دادند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و مرحوم آیت‌الله رفسنجانی را موضوع بحث‌های امروز خود قرار دهند

فرماندار بهشهر : تغییر نام بندر امیرآباد, فرصتی برای ناجوانمردی برخی به آیت الله هاشمی رفسنجانی

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سید خالق سجادی فرماندار بهشهر در دیدار با امام‌جمعه بهشهر با تبریک فرارسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر از ناجوانمردی که برخی از افراد به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته‌اند گلایه کرد و گفت: برخی از افراد تغییر نام بندر امیرآباد را فرصتی برای ایجاد تفرقه و ناجوانمردی نسبت به مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دانستند.

 

وی از افتتاح ۲۵ پروژه در دهه فجر بااعتبار ۲۵ میلیارد تومان و افتتاح کلنگ زنی بااعتباری بالغ ۸۵ میلیارد تومان نیز در بهشهر خبر داد و افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی دولت خوشبختانه شهرستان بهشهر ازجمله شهرستان‌هایی است که در افتتاح پروژه‌های عمرانی و بزرگ پیشگام بوده است و این مهم را مرهون همدلی و تلاش مسئولان در این شهرستان هستیم.

 

وی یادآور شد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس نظام و انقلاب اسلامی است که همه ما باید به‌عنوان مسئول در کنار مردم برای بزرگداشت این ایام تلاش کنیم.

 

فرماندار بهشهر با اشاره به تغییر نام بندر امیرآباد گفت: از منظر بنادر کشور این بندر بنام بندر امیرآباد معروف است اما در میان عموم افراد از این بندر بانام نام هاشمی نژاد یاد می‌شود و تلاش همه ما بر این است که با همین نام باقی بماند.

 

این مسئول بابیان اینکه این قبیل مسائل را نباید اسباب تفرقه قرار دهیم تأکید کرد: نیاز جامعه به وحدت و یکدلی از واجبات است و این مهم باید هم در مسئولان شهرستانی و مردم دیده شود.

 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد تغییر نام بندر امیرآباد را فرصتی برای ایجاد تفرقه دانستند و به خود اجازه دادند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و مرحوم آیت‌الله رفسنجانی را موضوع بحث‌های امروز خود قرار دهند. فراموش نکنیم این حرکت بسیار ناجوانمردانه است.

 

سجادی با تأکید بر اتحاد و همدلی در بین مسئولین و مردم شهرستان گفت: پیرو گفتگوهای به‌عمل‌آمده با مسئولین استانی پیگیر این موضوع هستیم و مدیریت این موضوع از وظایف ما مسئولین شهرستانی است.