فردی که به بهانه ساخت و ساز انبوه 120 میلیارد ریال در مازندران کلاهبرداری کرده بود، با وجود تغییر چهره برای فرار در نهایت شناسایی و دستگیر شد.

تغییر چهره کلاهبردار 120 میلیاردی مازندران !

 

 

 
به گزارش شرق پرس به نقل از میزان سردار سید محمود میرفیضی رئیس پلیس استان مازندران، گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت تعدادی مالباخته مبنی بر کلاهبرداری میلیاردی از آنان توسط فردی  با هویت مشخص،موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری، افزود: ماموران با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، متهم تحت تعقیب با فروش واحدهای آپارتمانی به آنان و فروش مال غیر از دو سال قبل بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

 

 
وی با بیان اینکه متهم دارای سابقه کیفری است، اذعان داشت: این فرد با ثبت و تاسیس چندین شرکت تجاری با همکاری و تبانی خانواده اش در امر ساخت و ساز و فروش واحدهای آپارتمانی در سطح استان مازندران فعالیت داشته و با شیوه و شگردهای مجرمانه اقدام به کلاهبرداری می کرد.

 

 
میرفیضی از اقدامات پلیس برای شناسایی متهم خبر داد و افزود: ماموران پلیس آگاهی متهم مورد نظر را که به دنبال تهیه مدارک جعلی برای خروج از کشور بود شناسایی کردند و در حالی که با تغییر چهره در یکی از شرکتهای تجاری مشغول فعالیت بود، در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.
 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به شناسایی متهم از سوی مالباختگان از کشف  ۱۲ میلیارد تومان کلاهبرداری خبر داد و افزود: متهم پس از اعتراف به ارتکاب اعمال مجرمانه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.