در این اطلاعیه آمده است: اکنون که با مشارکت حداکثری خود زمینه ساز این رخداد عظیم ملی شدید جا دارد همه از مردم با شعور گلوگاه که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند تشکر و قدردانی نمایند...

تقدیر حزب اعتدال و توسعه و ستاد جوانان دکتر روحانی گلوگاه از مردم این شهرستان

 

 

شرق پرس: حزب اعتدال و توسعه شهرستان گلوگاه و ستاد جوانان حامی دکتر روحانی در این شهرستان با انتشار اطلاعیه ای از حضور مردم در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کردند. 

 

متن این اطلاعیه که توسط مسئول ستاد جوانان روحانی در گلوگاه منتشر شد بدین شرح است:

 

 

بسمه تعالی

مردم شریف, نجیب و آگاه شهر گلوگاه

سلام و عرض احترام

 

اکنون که با مشارکت حداکثری خود زمینه ساز این رخداد عظیم ملی شدید جا دارد همه از مردم با شعور گلوگاه که پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند تشکر و قدردانی نمایند.

 امیدواریم حضور گسترده و مشارکت هدفمند آحاد مردم کشورمان در خلق حماسه ٢٩ اردیبهشت ٩۶ که با ارشادات رهبری معظم انقلاب اسلامی، انجام وظیفه نهادهای اجرایی و نظارتی، تأمین نظم و آرامش توسط متولیان امر، اطلاع رسانی‌های مؤثر حوزه رسانه، نقش آفرینی جوانان و زنان تحقق یافته است فرصتی را برای جناب دکتر روحانی فراهم سازد تا بتواند ضمن تداوم تفکر اعتدال و اهداف و برنامه‌های قبلی و نیز پیگیری تصمیمات موفق دوره یازدهم، نسبت به تسریع در امر رونق اقتصادی و اهتمام بیشتر به اشتغال جوانان و معیشت مردم، استفاده از جوانان و زنان در ساختار دولت، پیگیری لغو تحریم‌های ظالمانه غیر هسته‌ای از طریق توسعه و تقویت دیپلماسی گفتگو با دنیا، برطرف کردن تمامی آثار و پیامدهای ناگوار و اعتمادسازی و حسن استفاده از اختیارات قانونی و تجارب گذشته توجه ویژه‌ای بفرمایند.

عملی کردن منشورحق شهروندی و تجلی استقلال و آزادی در راستای قانون اساسی، باشد که آثار نیک و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران برجای بگذارند.

بدین وسیله از حضور آگاهانه تمام مردم شریف شهرستان گلوگاه در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تقدیر و تشکر داریم.

چراکه پیروزی ما …آن چیزی نیست که در آن کسی شکست بخورد

ومن الله الوفیق

معاون هماهنگی و مسئول ستادجوانان روحانی شهرستان گلوگاه

فردوس امیرخانلو