مجمع نمایندگان استان مازندران برای اجماع بروی گزینه نهایی الستانداری مازندران تشکیل جلسه داد و سه گزینه را برای ارائه برنامه فراخواند...

تمرکز مجمع نمایندگان مازندران روی سه گزینه نهایی برای استانداری مازندران

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) پس از نشست شورای اصلاح طلبان مازندران درباره انتخاب استاندار, اکنون نگاه ها به مجمع نمایندگان استان است که نظرشان را درباره گزینه های مطرح شده ارائه نمایند.

 

در همین راستا برخی رسانه های اعلام کردند که در جلسه اخیر مجمع, اعضا درباره گزینه های احتمالی رای گیری کردند گه نتیجه آن بدین صورت اعلام شد:

مهدی عبوری ۸ رای – سید مناف هاشمی ۶ رای- محسن نریمان ۵ رای.

 

ولی الله نانواکناری در اینباره اظهار داشت؛ مجمع نمایندگان مازندران از این سه گزینه برای ارائه برنامه جهت پست استانداری مازندران دعوت می‌کند.

 

 سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: نمایندگان استان مازندران در جلسه امروز با دستور کار بررسی پیشنهاد برای استانداری از آقایان مهدی عبوری، مناف هاشمی و محسن نریمان برای ارائه برنامه در جلسه آتی مجمع دعوت کردند.

وی خاطرنشان کرد, مجمع نمایندگان استان پس از استماع برنامه این افراد نتایج تصمیم خود را به وزارت کشور منعکس می‌کند.

 

بسیاری از کارشناسان سیاسی, بخت مهدی عبوری شهردار جوان و موفق مرکز استان را برای تصدی پست استانداری مازندران بیشتر از گزینه های دیگر می دانند. 

 

از طرفی در گوشه و کنار اخباری به گوش می رسد که ناشی از تلاش حامیان ربیع فلاح برای ابقای وی در پست استانداری مازندران هستند.