عیسی میری قلعه سری از نصب تندیس خبرنگار در شهر نکا خبر داد و گفت: خبرنگاران در تمام برنامه‌ها همگام و همراه با مسؤولان هستند که باید قدردان این زحمات بود.

تندیس خبرنگار در شهر نکا نصب می شود

 

شرق مازندران: به مناسبت هفته گرامیداشت خبرنگار و به همت شهرداری نکا و شورای اسلامی شهر نکا از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر در این شهر تجلیل شد تا خبرنگاران سال جدید خبری را با توان بهتری آغاز کنند و با توانمندی بیشتری در این عرصه وارد شوند.

شهردار نکا در این مراسم با اشاره به خبر خوشی از فعالیت سرمایه‌گذاران در شهر نکا، گفت: از حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهر نکا استفاده می‌کنیم و برای این منظور، سه گروه سرمایه‌گذاری در نکا در حال برنامه‌ریزی هستند.

سید عیسی میری‌قلعه‌سری اظهار کرد: نکا در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و… دارای ظرفیت‌های مختلفی است که از حضور همه سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف استقبال می‌شود.

وی افزود: اعتقاد داریم که استفاده از توان سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهر نکا، می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و برای همین منظور از همه سرمایه‌گذاران برای توسعه این شهر دعوت می‌شود تا همه با هم برای اعتلای شهر گام برداریم.

شهردار نکا از نصب تندیس خبرنگار و یا نام‌گذاری یکی از کوچه و خیابان‌های شهر نکا به نام خبرنگار خبر داد و گفت: خبرنگاران در تمام برنامه‌ها همگام و همراه با مسؤولان هستند و در اطلاع‌رسانی تلاش وافر دارند که باید قدردان این زحمات بود.

این مسؤول ادامه داد: همه همکاران در شهرداری، اعضای شورای شهر و خبرنگاران مشاوران ما هستند و از مشاوره‌های مختلف آنان استفاده می‌کنیم تا پیشرفت واقعی برای شهر نکا اتفاق افتاده و بسیاری از مشکلاتی که اکنون گریبان‌گیر ما است، برطرف شود.

میری‌قلعه‌سری با اعلام اینکه ما مسؤول پاکبانان و آتش‌نشانان و نیروهای خدماتی شهرمان هستیم، افزود: برای این منظور هم ساخت تندیسی از پاکبانان و آتش‌نشانان در دستور کار است تا این افرادی که بیشترین و بهترین خدمات را ارائه می‌کنند و  کمتر دیده شده‌اند، به مردم معرفی شده و ماندگار شوند.

 خبرنگاران، سفیران آگاهی و دانایی

رئیس شورای اسلامی شهر نکا نیز با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران، سفیران آگاهی و دانایی در جامعه هستند و همچنان که خبر به مردم دانایی می‌دهد، خبرنگاران نیز به عنوان افراد آگاه و دانا در جامعه برای اطلاع‌رسانی باید از آگاهی لازم برخوردار باشند.

حسین پویا ادامه داد: خبرنگاران پیامدهای جامعه را آگاهی‌رسانی کرده و در توسعه، تعالی و گسترش این پیام‌ها تلاش دارند و با توجه به اینکه حیات و ارتقای هر ملتی در گرو دانایی است، این مسأله دارای راه‌های مختلفی است که یکی از این راه‌ها با محوریت خبرنگاران، گره خورده است.

وی افزود: خبرنگاران باید علاوه بر دقت در تأمین، تنظیم و انتشار خبر، به نتیجه و پیامدهای خبر هم فکر کرده و بیاندیشند و بدانند که مبنای خبرنگاری، توسعه و سازندگی است و نگارش اساس توسعه بوده که بر مبنای دانایی اتفاق می‌افتد و ماندگار است.

رئیس شورای اسلامی شهر نکا با تأکید بر صداقت در کارها، گفت: خلوص در کار مهم‌تر از صداقت است و باید کارها با خلوص انجام شود و خبرنگاران نیز با سرلوحه قرار دادن این مهم، برای پویایی جامعه تلاش کنند.

 

 

 

 

فارس