فرمانده نیروی انتظامی درباره اعتراض های دیروز مردم آذربایجان گفت: متاسفانه تعدادی سودجو که قصد سوء استفاده از وضعیت را داشته و اقدام به انجام کارهای هنجار شکنانه کرده بودند از سوی پلیس مورد برخورد قرار گرفتند که البته این برخورد با سعه صدر و آرامش انجام شد.

ashtari-farmande-naja

 

 

شرق پرس: اشتری در حاشیه نشست معاونین مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا که صبح امروز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تجمع روز گذشته هموطنان آذری زبانمان در برخی از شهرهای دو استان آذربایجان شرقی و غربی در اعتراض به یکی از برنامه‌های صدا و سیما، اظهار کرد: در چنین مواردی پلیس برحسب وظیفه ذاتی خود وارد عمل شده و طبق مصوبات و تمهیدات شورای تامین اقدام می‌کند. درباره اعتراضاتی که روز گذشته از سوی برخی از هموطنان آذری زبان به وقوع پیوست نیز مردم این شهرها اعتراضات و همچنین نظر خود درباره موضوع را ارائه کردند. خوشبختانه اکثریت شرکت کنندگان همکاری خوبی با پلیس داشتند و پس از پایان تجمع نیز در ساعت مقرر محل را ترک کردند.

 

 

اشتری افزود: اما متاسفانه تعدادی سودجو که قصد سوء استفاده از وضعیت را داشته و اقدام به انجام کارهای هنجار شکنانه کرده بودند از سوی پلیس مورد برخورد قرار گرفتند که البته این برخورد با سعه صدر و آرامش انجام شد.

 

 

به گفته رئیس پلیس کشور هم اکنون وضعیت در این شهرها آرام است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 

 

سردار اشتری همچنین در سخنانی در این همایش بر ضرورت ریشه یابی سرقت‌ها با همراهی مراکز پژوهشی داخل و خارج از ناجا تاکید کرد و افزود:‌ یکی از موضوعات مهمی که باید مدنظر قرار گیرد این است که مردم باید اموال با ارزش خود را به صندوق‌های امانات سپرده و از نگهداری آن در منازل خودداری کنند.

 

 

به گزارش ایسنا، فرمانده ناجا همچنین بر استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در راستای مبارزه با سرقت خبر داد و افزود:‌ پلیس برخورد جدی با باندهای سرقت و سارقان مسلح داشته و خواهد داشت.