نتانیاهو در سخنانی توهین آمیز و شرم آور در این کنفرانس گفت: ما می‌ایستیم و سقوط نمی‌کنیم با وجود آنکه وحشی‌ها هر از چندگاهی از میان ما قربانی می‌گیرند.

توهین جدید نتانیاهو به مسلمانان

 
 
 
شرق پرس:  روزنامه یسرائیل هایوم که به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بسیار نزدیک است گزارش داد: نتانیاهو در سخنانی در یک کنفرانس بین‌المللی در قدس اشغالی با حضور سفیر فرانسه در تل‌آویو، مسلمانان را به حیوانات وحشی تشبیه کرد.
 
 
در این کنفرانس که با حضور دیپلمات‌های خارجی برگزار شد، نتانیاهو در کنار سفیر فرانسه “به احترام قربانیان حملات پاریس” یک دقیقه سکوت کرد.
 
 
وی در این کنفرانس گفت: ما می‌ایستیم و سقوط نمی‌کنیم با وجود آنکه وحشی‌ها هر از چندگاهی از میان ما قربانی می‌گیرند. ما می‌ایستیم و دولت‌های ما قدرتمند هستند.
 
 
نتانیاهو گفت: حیواناتی وحشی از میان مسلمانان در شهرهای ما حضور دارند و باید به صورت متحد آنها را شکست دهیم. آنها همان پیروان افراط‌گرای اسلام هستند.
 
 
پیشتر نیز یکی از پسران نتانیاهو پیامی ضد اسلامی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده بود.
 
 
به گزارش ایسنا یائیر نتانیاهو، که از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است، بعد از کشته شدن چند صهیونیست در کرانه باختری نوشته بود “برای تروریسم دینی وجود دارد و آن همان اسلام است.”