رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه با اشاره به ثبت 35 مسجد در سامانه جامع کشوری افزود: یکی از رسالت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه بهره گیری از قابلیت های فضای مجازی و شبکه سایبری است.

ثبت 35 مسجد گلوگاه در سامانه ملی مساجد کشور

 
 
به گزارش شرق پرس حجت الاسلام حسینعلی فعالی رییس این اداره روز پنجشنبه ۱۲آذر ماه ۹۴ گفت : اطلاعات تعداد ۳۵ مسجد در سامانه پورتال ملی مساجد کشور ثبت شده است.
 
وی در ادامه  اشاره کرد: یکی از رسالت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  بهره گیری از قابلیت های فضای مجازی و شبکه سایبری است به همین خاطر سامانه پورتال ملی مساجد کشور در شهرستان گلوگاه فعّال است .
 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه افزود : ایجاد شبکه تعاملی بین مساجد فعال و محوری در فضای مجازی و ایجاد خط تولید محتوایی در جهت پمپاژ مستمر محتوایی مفید و سالم از جمله اهداف به روز رسانی   این پورتال می باشد.

 
عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : شهرستان گلوگاه نیز همانند سایر شهرستانهای  کشور با اطلاع رسانی که از طریق پوستر و بروشور انجام داد از هیات های امناء مساجد خواسته شد تا اطلاعات و فعالیت های مساجد خودشان را در پورتال ملی ثبت کنند.

 
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه تصریح کرد: قابلیت های پورتال در چند زمینه قابل توجه می باشد که مدیریت ثبت و ویرایش اطلاعات مساجد به شکل دقیق و همچنین اطلاعاتی مربوط از قبیل امام جماعت، کانون های فرهنگی مساجد، اطلاعات مجموعه کتب مساجد، ثبت فعالیت های فرهنگی از قبیل سخنرانی، جلسات قرآن و آموزش احکام و همچنین پرسش و پاسخ و مشاوره های دینی از جمله قابلیت های این پورتال است.

 
حجت الاسلام حسینعلی فعّالی ابراز داشت : ارائه پخش زنده اطلاعات به شکل صوتی و تصویری و همچنین ارائه اطلاعات و زندگینامه شهدای محلات از دیگر قابلیت های این پورتال می باشد.
 
 
امام جماعت مسجد محمّدی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد : قابلیت سیستم امتیاز دهی در خصوص میزان فعالیت هر مسجد به دو صورت می باشد که تمامی مردم می توانند در این نظر سنجی شرکت و امتیاز خودشان را ارائه دهند و در مرحله بعدی امتیاز دهی تخصصی و کارشناسی است که از طریق اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران انجام می شود.