در بازرسی از این خودرو مقدار 20 کیلو 682 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل تنه های درخت جاسازی شده بود کشف شد و 4 سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۲۰ کیلو ۶۸۲ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل عجیبی جاسازی شده بود خبر داد.

به گزارش میزان سرهنگ “دوستعلی جلیلیان” گفت: به دنبال پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی،از قصد سوداگران مرگ برای انتقال مقادیری مواد مخدر با استفاده از کامیون به یکی از استان های شمالی مطلع شدند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و فنی و با استفاده از اشراف اطلاعاتی، کامیون متعلق به اعضای این باند را در داخل شهر شناسایی و پس از تحت نظر قرار دادن،خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو ۶۸۲ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل تنه های درخت جاسازی شده بود کشف شد و ۴ سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

جلیلیان در پایان از برنامه ویژه پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد و خاطر نشان کرد: امروز دیگر هیچ قطه و مکانی برای سوداگران مرگ امن نبوده و پلیس با جدیت و برخورد قاطع به دنبال شناسایی و انهدام باندهای قاچاقچیان است.