دکتر یونسی,معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به این که باید آینده نگری و تامین منافع مردم، در سرلوحه برنامه کاری همه قرار گیرد، تصریح کرد: جامعه باید به حوزه های موثر و نقش آفرینی چون خبر و خبرنگاری، احترام بگذارد.

جامعه باید به حوزه هایی چون خبر و خبرنگار احترام بگذارد

 

 

 

به گزارش شرق پرس, به نقل از روابط عمومی استانداری, علیرضا یونسی رستمی در جلسه گرامیداشت روز خبرنگار تجلیل از اصحاب رسانه را تکریم علم افزایی و ارتقا آگاهی در جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: باید با شکوه ترین مراسم تجلیل از رهپویان دانایی افزایی، خبر و آگاهی در مازندران برگزار شود.

 

 

 

یونسی با تاکید بر این که باید جلسات مرتبط با رفع موانع کاری، معیشتی و بیمه خبرنگاران و تمهید هر گونه مقدمات برای ایفای نقش موثر این قشر آگاهی آفرین در جامعه تداوم یابد، خاطر نشان ساخت: استانداری از هیچ حمایتی در جهت برگزاری مراسم تجلیلی در خور شان خبرنگاران و تحقق محورهای یاد شده که همواره مورد تاکید دکتر فلاح، استاندار می باشد، دریغ نمی نماید.

 

 

معاون استاندار مازندران، با بیان این که برای دست یابی به توسعه و بالندگی، چاره ای جز سوق دادن جامعه به سمت دانایی و آگاهی نداریم، اظهار داشت: حاصل دانایی، فضیلت، کرامت و اخلاق است و خبرنگاران، از جمله نقش آفرینان این عرصه خطیر هستند و با قلم خود جامعه را به سمت آرامش، امنیت و هم دلی پیش می رانند.

 

 

وی با اشاره به این که باید آینده نگری و تامین منافع مردم، در سرلوحه برنامه کاری همه قرار گیرد، تصریح کرد: جامعه باید به حوزه های موثر و نقش آفرینی چون خبر و خبرنگاری، احترام بگذارد.

 

یونسی، گفت: خبرنگاران باقلم پیمان می بندند که جز به مصالح مردم و جامعه نیندیشند.

 

 

در این جلسه که مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، فرماندار مرکز استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و نمایندگان برخی دستگاه های اجرایی و روسا و معاونین خانه مطبوعات و انجمن رسانه های مجازی استان حضور داشتند، اعضا نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند.