سید خالق سجادی گفت: جای خالی برندسازی انار بهشهر با توجه به ظرفیت این محصول در این شهرستان و بیشترین تولید آن احساس می‌شود

جای خالی برند انار شرق مازندران

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) چهارشنبه جلسه شورای اداری در فرمانداری بهشهر برگزار و فرماندار ضمن بیان ظرفیت‌های مختلف انار بهشهر، بر برندسازی و صادرات این محصول تأکید کرد.

انار بهشهر، زادگاه انار اشرف و رویشگاه انار ارگانیک است که دارای ۱۳ هزار تن درختچه انار است که سالانه به‌طور متوسط در حدود ۱۱ هزار تن انار شیرین، شکر، ترش، ملس و… از این انارستان‌ها برداشت می‌شود و برندسازی آن به نام بهشهر از خواسته‌های مردم منطقه و مسؤولان است.

فرماندار بهشهر در جلسه شورای اداری بهشهر با تأکید بر برندسازی انار بهشهر، خواهان توسعه انار به شهرها و استان‌های مختلف کشور شد و با اشاره به اینکه باید فرآوری این محصول مورد توجه قرار گیرد، بر صادرات این محصول تأکید کرد.

سید خالق سجادی گفت: جای خالی برندسازی انار بهشهر با توجه به ظرفیت این محصول در این شهرستان و بیشترین تولید آن احساس می‌شود که باید با حساسیت بیشتری برای این امر وارد شویم تا با توجه به کیفیت مناسب انار بهشهر، با بسته‌بندی و برندسازی مناسب، بازار فروش خوبی برای این محصول فراهم شود.

جای خالی برندسازی انار بهشهر

وی با بیان اینکه بازاریابی مناسب می‌تواند سرمایه‌گذاری موفق اقتصادی را در پی داشته باشد، اظهار کرد: نباید از مسأله برندسازی این میوه بهشتی غفلت شود بلکه باید با دقت در این حوزه وارد شویم تا بازار هدف مناسب برای انار بهشهر ایجاد شود.

فرماندار بهشهر همچنین از برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی ایران ـ مازندارن در بهشهر خبر داد و اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها با حضور حدود ۲۵۰ دوچرخه‌سوار در رده سنی جوانان و بزرگسالان در دو رشته ” دانهیل ” و”کراس کانتری ” به میزبانی شهرستان بهشهر در ششم آبان ماه در منطقه جنگلی “سرخ‌او” خلیل شهر و در هفتم آبان ماه ” عباس‌آباد” بهشهر برگزار می‌شود./فارس