رسولی جویباری گفت: هر کسی که بخواهد از فرودگاه به استان وارد شود، ابتدا باید از درون میاندورود عبور کند و نمی‎تواند پرواز کند و این مسئله محرز و طبیعی است که جای دعوا و بحث ندارد و هر کاری که دوستان می‎خواهند انجام دهند، به هر حال این شرایط وجود دارد و نمی‎توانید این مسئله را از ما دریغ کنید و این ظرفیت میاندورود است

 

rasoli546

به گزارش شرق پرس, امام جمعه میاندورود با بیان اینکه به دنبال دعوا نبوده و نیستم، گفت: فرودگاه دشت‌ناز در جغرافیای میاندورود واقع شده است و این مسئله محرز است.

 

 

 حجت‌الاسلام مجتبی رسولی جویباری یک‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر سورک با بیان اینکه میاندورود در مازندران و سطح کشور ممتاز است، اظهار کرد: این ویژگی ممتاز در حال حاضر به دلیل نوپا بودن شهرستان بیان نمی‎شود، اما در آینده به وضوح مشخص و بیان خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه من این مسئله را از روی تعلق خاطر به این شهرستان بیان نمی‏‌کنم، تاکید کرد: من اهل جویبار هستم، اما در مدت ۹ سالی که در بین مردم این شهرستان حضور دارم، شناخت کاملی از ویژگی‎های این منطقه پیدا کرده‎ام و این شهرستان را از میاندورودی‎ها نیز بهتر می‎شناسم.

 

امام جمعه شهرستان میاندورود بیان کرد: وقتی از جنبه‎های مختلف به این شهرستان نگاه می‎کنیم، مشخص می‎شود که میاندورود حقیقتا شهرستان بزرگی است، زیرا نزدیک‎ترین شهرستان به مرکز استان و دروازه ورود به استان مازندران است که هر مسئول یا گردشگری بخواهد به استان وارد شود، باید از شهرستان میاندورود عبور کند و چاره‎ای جز این نیست.

 

این مسئول تاکید کرد: هر فردی از هر نقطه‎ای از کشور که بخواهد وارد استان شود، باید ابتدا وارد شهرستان میاندورود شود و این مسئله‎ای مشخص است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود با بیان اینکه بنده دلیل این بحث‎ها و دعواها را متوجه نمی‎شوم، گفت: من هرگز به دنبال این دعواها نبوده‎ام و الان نیز نیستم و در پی نام‌گذاری فرودگاه نیز نیستم، زیرا این‌ها تصمیماتی است که مسئولان استان خواهند گرفت که فرودگاه مربوط به کجاست و کجا باید باشد یا نباید باشد، اما این مسئله را مطمئنم که جای هیچ بحثی نیست که این فرودگاه در هر تقسیمات یا نامی در وهله اول در حوزه جغرافیایی و در دل میاندورود است.

 

وی گفت: هر کسی که بخواهد از فرودگاه به استان وارد شود، ابتدا باید از درون میاندورود عبور کند و نمی‎تواند پرواز کند و این مسئله محرز و طبیعی است که جای دعوا و بحث ندارد و هر کاری که دوستان می‎خواهند انجام دهند، به هر حال این شرایط وجود دارد و نمی‎توانید این مسئله را از ما دریغ کنید و این ظرفیت میاندورود است که پیشانی استان است و پیشانی شهرستان میاندورود نیز شهر سورک است.

 

خطیب جمعه شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود در پایان خاطر نشان کرد: میاندورود استقبال و بدرقه‌کننده همه میهمانان کشور است و چاره‎ای جز ساختن این شهرستان و شهر نیست و این مسئله تلاش مضاعف فرماندار و شهردار را می‎طلبد.

فارس