سلمان پادشاه سعودی تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک درستی از رخدادهای اطراف خود ندارد از همین رو پیش بینی می شود کشمکش پنهانی برسر نفوذ و قدرت با وخیم تر شدن وضعیت ملک سلمان افزایش خواهد پیدا کند.

 

 

malek-salman5

 

 

شرق پرس: برخی منابع خبری گزارش دادند که سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان قدرت تشخیص و تکلم خود را از دست داده و وضعیت او تا حدی وخیم است که گاهی از هوش می رود و پزشکان توصیه کرده‌اند که از پذیرش میهمانان خودداری کند.

 

 

یک منبع عربی آگاه اعلام کرد، وضعیت ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی  رو به وخامت گذاشته و اکنون تحت مراقبت کادر پزشکی قرار گرفته است تا جایی که گاهی از هوش می رود و قدرت تکلم خود را از دست می دهد.

 

 

احتمال شدت کشمکش های پنهانی خاندان سعودی

 

المنار به نقل از این منبع آگاه نوشت: سلمان تعادل روحی روانی خود را از دست داده است و درک درستی از رخدادهای اطراف خود ندارد از همین رو پیش بینی می شود کشمکش پنهانی  برسر نفوذ و قدرت با وخیم تر شدن وضعیت ملک سلمان افزایش خواهد پیدا کند.

 

قرنطینه شدن ملک سلمان در قصر

 

وی اضافه کرد: پزشکان به فرزندان ملک سلمان توصیه کرده اند که برای جلوگیری از برملا شدن وضعیت وی، باید از پذیرش میهمانان خودداری کنند و این به معنای قرطینه شدن شاه عربستان در یکی از کاخ های خود است.

 

 

المنار به نقل از این منبع نوشت:  این در حالی است که جمعه شب گذشته نیز صدای شلیک گلوله از یکی از کاخ های فرزندان سلطان بن عبدالعزیز در ریاض به گوش رسید و آمبولانس‌ها به آن منطقه اعزام و یگان هایی از نیروهای ویژه امنیتی این کاخ را به محاصره درآوردند.

 

 

مشرق به نقل از هفته نامه فلسطینی المنار نوشت: این اتفاق در حالی رخ داد که برخی از شاهزادگان مخالف ساختار جدید حکومت وهابی‌، به انتقاد به نظام  وهابی ادامه می‌دهند.