فاضلی رئیس اوقاف و امور خیریه گلوگاه گفت: همکاری، هماهنگی و تعامل یاوران وقف می‌تواند جامعه را به‌سمت اقتصاد مقاومتی که وقف یکی از پایه‌های مهم آن در جامعه است، هدایت کند.

fazeli-oghaf15

 

شرق مازندران:  محمدحسین فاضلی رئیس اوقاف گلوگاه در همایش یاوران وقف در شهرستان گلوگاه، اظهار کرد: بقاع متبرکه پایگاه مستحکم برای ترویج و تبیین معارف قرآنی، الهی و اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه آرامش، امنیت روحی و روانی را می‌توان در جوار امام‌زادگان و با توسل به این بزرگواران کسب کنیم، افزود: ترویج فرهنگ وقف، حفظ، احیا و شناسایی موقوفات باید از طریق مردمی و عمومی در جامعه گسترش یابد که یاوران وقف در این زمینه مسؤولیت بیشتری دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه بیان کرد: همکاری، هماهنگی و تعامل یاوران وقف می‌تواند جامعه را به‌سمت اقتصاد مقاومتی که وقف یکی از پایه‌های مهم آن در جامعه است، هدایت کند.

این مسؤول با اعلام اینکه وقف یک امر نیک و ماندگار است که هرکسی به این کار مهم توفیق یافت، نام و یاد او در جامعه زنده می‌ماند و ثواب آن همیشه به او می‌رسد، تصریح کرد: اجرای امینانه نیات واقفان وظیفه اصلی و مهم سازمان اوقاف و امور خیریه است که در این راه از تمام قدرت، توان و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

فاضلی با بیان اینکه شناسایی خیران یکی از وظایف اصلی انجمن یاوران وقف است که آنان را به‌سوی خیرات و مبرات و نیازهای روز جامعه هدایت می‌کنند، اظهار کرد: انجمن یاوران وقف با تبیین نیازهای روز جامعه در ایجاد وقف‌های جدید کمک‌کار اوقاف باشد.
به گزارش فارس, وی از جذب ۲۰ خادم افتخاری در امام‌زادگان و بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد و گفت: خادمان افتخاری با مشارکت در برنامه‌های مختلف از اجر و پاداش دنیوی و اخروی برخوردار می‌شوند.