در همین زمینه نیز سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز 21 اردیبهشت به دنبال یک روز پرکار دچار عارضه جسمانی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال و پس از معاینه و تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

salehi-dr

 

 

شرق پرس: معاون حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران از بستری شدن “علی‌اکبر صالحی” رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان‌های تهران، خبر داد.
 
 
 
 اصغر زارعان معاون حفاظت سازمان انرژی اتمی ایران در از بستری شدن “علی‌اکبر صالحی” رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دلیل کسالت ناگهانی در یکی از بیمارستان‌های تهران، خبر داد.
 
وی به باشگاه خبرنگاران گفت: صالحی لحظات پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.
 
گفتنی است؛ دکتر علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان به دلیل عارضه ناگهانی عصر امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و مورد عمل جراحی قرار گرفته است و به گفته پزشکان نیاز به عمل جراحی دوم است.
 
 
تکمیلی:

*دکتر صالحی به دلیل مشکل روده ساعاتی پیش جراحی شد و جراحی دوم هم اکنون در حال انجام است.

 

*در همین زمینه نیز سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که علی‌اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران عصر امروز ۲۱ اردیبهشت به دنبال یک روز پرکار دچار عارضه جسمانی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال و پس از معاینه و تشخیص پزشکان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 
*دکتر حسن هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر رضا ملک زاده متخصص گوارش نیز برسر بالین دکتر صالحی حضور یافته اند.گفته می شود در حین کولونوسکپی روده دکتر صالحی دچار پارگی شده است.در ساعت ۱۲ نیمه شب، جراحی دوم با موفقیت پایان یافت./تابناک