این عضو شورای شهر بابل گفت: بنده که تمام حواسم را معطوف به چاقوی در دست مهدی کاشی کرده بودم، ناگهان با لگد او در ناحیه قفسه سینه‌ام نقش بر زمین شدم ...

 

جعفر واثقی عضو مضروب شورای شهر بابل به شرح دقیق جزئیات درگیری‌اش با مهدی کاشی پرداخت و گفت: وی با چاقو به سمت من حمله‌ور شد که ناگهان با لگد در ناحیه قفسه سینه‌ام نقش بر زمین شدم.

جعفر واثقی در گفت‌وگو با  فارس درباره اتفاق روز گذشته در صحن شورا که سبب مضروب شدن وی شده بود، اظهار کرد: حادثه روز گذشته شاید یکی از بدترین حوادث ادوار فعالیت شورای اسلامی شهر بابل بود که در کمال ناباوری توسط همکار بنده رخ داد.

وی افزود: روز گذشته با ۲۰ دقیقه تأخیر در صحن جلسه شورا حاضر شدم که با کمال ناباوری مشاهده کردم یکی از سرمایه‌گذران که یکی از بدهکاران بزرگ اقتصادی است، کنار صندلی رئیس شورا ایستاده و با فریاد نسبت به نصب بنر شهرداری مقابل مجتمع تجاری خود اعتراض دارد.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر بابل بیان کرد: کمی سکوت کردم تا رئیس شورا جلسه را مدیریت و کنترل کند اما خانم مرمر فیروزپور به‌عنوان رئیس شورا، نه‌تنها جلسه را کنترل نکرد بلکه سبب ناآرامی بیشتر جلسه شد.

واثقی تصریح کرد: به‌عنوان عضو شورا تذکری به رئیس شورا دادم که معمولاً اگر معترض، مهمان یا مسؤولی بخواهد در صحن علنی شورا شرکت کند قبلاً در دفتر رئیس شورا موضوع را مطرح و در صورت موافقت آن، فرد در صحن شورا حضور می‌یابد؛ این موضوع رویه همیشگی شوراست.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: در میان اعتراض قانونی بنده، مهدی کاشی با عصبانیت از جایش برخاسته و شیئی را به‌سمت بنده پرتاب کرد که خوشبختانه به من اصابت نکرد اما مجدداً چاقوی میوه‌خوری را به‌سوی من پرتاب کرد که این چاقو توسط خانم نرگس نوروزی دیگر عضو شورا مهار شد.

واثقی اضافه کرد: مهدی کاشی که به هدف خود نرسیده بود، کت خود را از تن درآورد و با چاقوی دیگری به سمت من حمله‌ور شد، اعضای حاضر در جلسه تلاش کردند تا جلوی او را بگیرند اما وی همچنان درصدد حمله به بنده بود.

وی ادامه داد: بنده که تمام حواسم را معطوف به چاقوی در دست مهدی کاشی کرده بودم، ناگهان با لگد او در ناحیه قفسه سینه‌ام نقش بر زمین شدم و چند دقیقه‌ای نفسم بالا نمی‌آمد و متوجه چیزی نشدم.

رئیس کمیسیون تعریض شهری شورای اسلامی شهر یادآور شد: همکاران، مرا به اتاق خارج از جلسه منتقل کرده و با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند اما تا رسیدن پلیس در محل شورا، مهدی کاشی از شورا بیرون رفته بود.

واثقی تأکید کرد: با توجه به درد شدیدی که در قفسه سینه احساس می‌کردم، بلافاصله به بیمارستان رفتم و معاینات و تصویربرداری از قفسه سینه‌ام انجام شد، چند ساعتی در بیمارستان بستری بودم که بعد از آن با درخواست خودم از بیمارستان مرخص شدم.

وی با اشاره به اینکه قصد رسانه‌ای کردن این موضوع را نداشتم، گفت: با توجه به کتمان این حقیقت تلخ از سوی برخی از همکارانم در شورا درصدد شدم وقایع روز گذشته را به اطلاع شهروندان عزیز برسانم.