جلسه امروز مجلس شاهد یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های درگیری فیزیکی بود که بر این اساس، معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی درپی یک درگیری فیزیکی با عزت‌اله یوسفیان‌ملا، پیراهن خود را پاره کرد.

 

 

به گزارش شرق پرس عزت‌اله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به درگیری فیزیکی امروز صحن علنی مجلس که منجر به پاره‌کردن پیراهن معاون پارلمانی وزارت جهاد و کشاورزی شد، گفت: درگیری امروز صحن به دلیل نامه‌ای بود که نمایندگان مجلس خطاب به وزیر جهاد کشاورزی برای جلوگیری از وارادات برنج تهیه کرده‌بودند.

 

 

او گفت: من این نامه را به آقای آقایی نشان دادم و گفتم که باید در راستای جلوگیری از واردات برنج اقدامی شود و ایشان هم پاسخ دادند که «همین است که هست» و من نیز به او گفتم «این‌طور نیست، ما هم می‌دانیم چه‌کار کنیم» که این مسئله منجر به عصبانیت ایشان شد.

 

 

نماینده مردم آمل در مجلس دهم با تاکید بر این‌که هیچ صحبت زشت و رکیکی میان او و معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی رد و بدل نشده‌است، گفت: آقای آقایی اقدام زشتی انجام داد که حتماً باید مورد بررسی قرار گیرد. حتی اگر هر حرفی هم زده شود، این درست نیست که چنین رفتاری انجام دهند و پیراهن‌شان را پاره کنند.

 

جزئیات درگیری فیزیکی نماینده مازندرانی و معاون وزیر در مجلس+تصاویر

 

 

 

 

او گفت: فیلم این اتفاق موجود است و همان‌طور که همه دیدند، آقای آقایی پیراهن خود را پاره کرد. البته نمایندگان بیرون صحن ایشان را آوردند و عذرخواهی کردند اما به هرحال، باید این مسئله مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 

 نشست علنی امروز مجلس شاهد یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های درگیری فیزیکی بود که بر این اساس، معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی درپی یک درگیری فیزیکی با عزت‌اله یوسفیان‌ملا، پیراهن خود را پاره کرد.

 

 

در جریان برگزاری نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی با نماینده مردم آمل درگیر شد که در پی آن، این مسئول دولتی پیراهن خود را پاره کرد.

 

جزئیات درگیری فیزیکی نماینده مازندرانی و معاون وزیر در مجلس+تصاویر

 

در جریان نشست علنی امروز مجلس، پس از آن‌که خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت کشاورزی و عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با یکدیگر درگیر شدند، آقایی با عصبانیت فریاد زد و پیراهن خود را پاره کرد که در پی این درگیری، دیگر نمایندگان آن‌ها را از صحن خارج کردند.

 

 

درحالی که آقایی به‌شدت عصبانی شده‌بود و سعی داشت خود را به یوسفیان‌ملا برساند، دیگر نمایندگان تلاش می‌کردند که جلوی داد و فریاد آقایی را بگیرند.

 

 

این درگیری فیزیکی بلافاصله به سوژه اصلی عکاسان و خبرنگاران پارلمانی تبدیل شد.

 

 

به گزارش ایلنا، نکته جالب‌توجه درخصوص این اتفاق آن بود که درگیری فیزیکی میان آقایی و یوسفیان‌ملا تنها چند دقیقه پس از نشستن علی مطهری بر صندلی ریاست صورت گرفت و بر این اساس، نائب‌رئیس دوم مجلس که نخستین ثانیه‌های ریاست خود را تجربه می‌کرد، در کمال آرامش از جهانبخش محبی‌نیا که در نزدیکی درگیری حضور داشت، درخواست کرد که به این غائله پایان دهد.

 

جزئیات درگیری فیزیکی نماینده مازندرانی و معاون وزیر در مجلس+تصاویر

 

 

 

 

 

ایلنا