مقرر شد مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری فردا ساعت نه‌ونیم از ورزشگاه ازادی انجام شود و ساعت 10 و 30 دقیقه پیکر ان مرحوم به سمت بهشت‌زهرای تهران منتقل خواهد شد.

 

 

شرق پرس: نماینده سازمان لیگ که در نشست اعضای هیأت مدیره استقلال و شورای تأمین تهران حضور پیدا کرده بود، جزئیات برگزاری مراسم خاکسپاری و ختم عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال را تشریح کرد.
 

 
غلامرضا بهروان بعد از خروج از نشست اعضای شورای تأمین تهران و هیأت مدیره باشگاه استقلال، گفت: قبل از هر چیز باید به خانواده منصور پورحیدری تسلیت بگویم، زیرا جامعه فوتبال یک بزرگمرد را از دست داد که چه در تیم ملی و چه در استقلال زحمات زیادی کشید.
وی افزود: با هماهنگی‌هایی که از طریق استانداری صورت گرفت، مقرر شد مراسم تشییع پیکر منصور پورحیدری فردا ساعت نه‌ونیم از ورزشگاه ازادی انجام شود و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه پیکر ان مرحوم به سمت بهشت‌زهرای تهران منتقل خواهد شد.
بهروان تأکید کرد: قرار است مراسمی با هماهنگی کافی به شکل کاملاً شکیل در شأن اسطوره باشگاه است صورت بگیرد و تفاهماتی بین اعضای شورای تأمین و سرپرست باشگاه استقلا صورت گرفته است. همچنین مراسم ختم روز سه‌شنبه در شهرک غرب تهران برگزار خواهد شد.
نماینده سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که ظاهراً اختلافاتی بین مسئولان سابق استقلال و کنونی این باشگاه روز گذشته در منزل پورحیدری برای برگزاری مراسم صورت گرفته است، گفت: آن چیزی که من دیدم وحدت برای برگزاری مراسم بود. اتفاقاً جهانیان و افتخاری تأکید داشتند که تصمیمی که گرفته شده به صورت متحد باشد و چون ساعت برگزاری مراسم ختم همزمان با اقامه نماز مغرب خواهد بود، در این مورد همکاری‌هایی نیز صورت گرفت./تسنیم