دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری در جشن ازدواج هزار زوج مازندرانی گفت: دولت برای هر یک از این زوجین هدیه ای را در نظر گرفته است که از طریق استانداری به این خانواده ها اهدا می کند.

 nobakht-sari5

 

 

به گزارش شرق پرس بنیاد مردم نهاد آبشار عاطفه ها در راستای کمک به سنت حسنه ازدواج با تهیه جهیزیه مراسم جشن هزار نو عروس استان مازندران را شامگاه شنبه با حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و ربیع فلاح استاندار مازندران در محل استادیوم ورزشی شهید متقی ساری برگزار کرد.

 

 

 

 در این مراسم با شکوه که جمعی از خانواده های عروس و داماد و شهروندان مازندران حضور داشتند گروهی از نوازندگان بومی و محلی هنرنمایی کردند.

 

 

arosi-javanan5

 

محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ضمن تبریک به عروس و دامادها ، سلام گرم رییس جمهوری را به آنان ابلاغ کرد و گفت: دولت برای هر یک از این زوجین هدیه ای را در نظر گرفته است که از طریق استانداری به این خانواده ها اهدا می کند.

 

وی تصریح کرد: ازدواج آسان و بدون تشریفات و بر اساس سنت حسنه بومی و محلی همواره مورد تایید و حمایت دولت است.

 

به گزارش ایرنا، بنیاد آبشار عاطفه ها هر ساله با مشارکت مردم خیر ونوعدوست مازندران با خرید بخشی از جهیزیه زندگی از جمله یخچال ، کمد ، فرش شش متری ، مبل و صندلی اقدام به برگزاری جشن ازواج افراد مستمند و مستضعف تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد می کند.