مقرر شد جشن بزرگ جوان شهرستان ساری در هفته جوان برگزار شود که با جشنواره‌ای که شهرداری ساری تدارک دیده بود مقارن شد و این هم‌زمانی سبب شد تا این جشن به 20خرداد موکول شود که اکنون مسئولین خبر از لغو این جشن در لحظات آخر می دهند.

جشن تجلیل از جوانان شهرستان ساری لغو شد/ جمع آوری بنرهای اطلاع رسانی از سطح شهر

 

 

 

به گزارش شرق پرس ستاد ساماندهی امور جوانان مرکز مازندران مقدمات برگزاری جشن بزرگ جوان را از ماه‌ گذشته فراهم کرد تا ۲۰ خرداد ماه بتواند برای تجلیل از نخبگان و جوانان برجسته ورزشی مراسم مطلوب و شایسته‌ای در خور جامعه ورزشی فراهم کند.

 

 

 

مقرر شد جشن بزرگ جوان در هفته جوان برگزار شود که با جشنواره‌ای که شهرداری ساری تدارک دیده بود مقارن شد و این هم‌زمانی سبب شد تا به هفته بعد موکول شود و این در حالی بود که اداره ورزش و جوانان ساری به‌عنوان دبیرخانه این جشنوراه تدارک پذیرایی حدود ۳ هزار مدعو را در سال ورزشی سیدرسول حسینی دیده بود.

 

 

ستاد ساماندهی امور جوانان مرکز مازندران برای برگزاری مراسم جشن بزرگ جوان جلسات مکرری با اعضای ستاد که شامل اداره‌کل ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری و دستگاه‌های اجرایی مرتبط بود تشکیل داد تا نتیجه بر این شد که عصر چهارشنبه ۲۰ خرداد سال‌جاری راس ساعت ۱۷ مراسم برگزار شود و به همین مناسبت اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری به‌عنوان عضو ستاد ساماندهی امور جوانان نشست‌های هم‌اندیشی با هیئت‌های ورزشی شهرستانی در سالن امام رضا (ع) اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار کرد تا این جشن به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

 

 

ستاد ساماندهی امور جوانان مرکز مازندران در برنامه‌ریزی‌های خود برای برگزاری جشن جوان با نصب ۲۰ بنر در سطح شهر، تبلیغات محیطی، توزیع بلیت قرعه‌کشی هزینه‌های زیادی را متقبل شد که امروز فقط چهار ساعت مانده به برگزاری جشن به‌طور ناگهانی از منابع مختلف اعلام شد که جشن بزرگ جوان کنسل شد.

 

 

خبری از منابع آگاه آمده است که مقرر شد جشن بزرگ جوان با آیین بزرگداشت حماسه ۲۴ خرداد تلفیق و به‌طور همزمان به‌صورت جشنواره در سالن سیدرسول حسینی ساری برگزار شود.

 

 

 قابل ذکر است که فرماندار ساری رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان و رئیس شورای عالی ورزش مرکز مازندران هستند و برگزاری جشن بزرگ جوان با تصمیم سازی ستاد ساماندهی امور جوانان شکل گرفت.

 

 

حال سئوال اینجاست که فرماندار ساری از قبل اطلاع کافی به نزدیکی مراسم ۲۴ خرداد نداشتند یا اینکه تصمیم برگزاری جشن بزرگ جوان در ۲۰ خرداد بدون نظر ایشان شکل گرفت.

 

 

فرماندار ساری اشراف کامل دارند که در مراسم جشن بزرگ جوانان مقرر شد تا از ۵۰  نخبه جوان ورزشی تجلیل شود آیا تلفیق این جشن با جشن سیاسی همخوانی دارد یا قرار است جشن بزرگ جوان در چهار روز آینده تغییر رویه دهد؟

 

 

مقرر شد با نصب بنر در مقابل استادیوم سیدرسول حسینی لغو شدن جشن به شهروندان اعلام شود.

 

 

 

 

 فارس