سجادی فرماندار بهشهر در جشن به بار نشستن برجام در یکی از مدارس این شهرستان گفت: احساس می کنم که جشن خلاص شدن مردم از سایه شوم تحریمها و تهدیدها همچون روز ۲۶ دیماه ،روز فرار شاه معدوم ،آزادی خرمشهر،روز پیروزی انقلاب اسلامی و برد بازی فوتبال ایران با استرالیا در جام جهانی مردم را شاد کرده است.

 

به گزارش شرق پرس جشن به بار نشستن برجام با حضور سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر ،اصغری رئیس اداره آموزش و پرورش و هیات همراه در دبیرستانهای استعدادهای درخشان شهید بهشتی و نمونه دولتی علامه جعفری بهشهر برگزار شد.

 

سید خالق سجادی فرماندار شهرستان بهشهر گفت: بالاخره در گذر از گردنه هایی که کنگره آمریکا و دیگر مخالفان برجام در منطقه ایجاد کرده بودند اکنون روز اجرایی شدن برجام با تلاش های دیپلمات های ایران اسلامی تحت رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری اسلامی به بار نشست.

 

 

jashn-hastee4

سجادی ضمن تبریک جشن به بار نشستن برجام به پیشگاه ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، رهبر معظم انقلاب ، رئیس جمهور محبوب، خانواده معظم شهدا و دانش آموزان اظهار داشت:این جشن بزرگ را مدیون دلاور مردان عرصه پیکار و نبرد در دفاع مقدس و دانشمندان هسته ای در خلال ۱۲ سال گذشته و دولت مردان در جبهه هسته ای هستیم.

 

مهندس سجادی فرماندار شهرستان بهشهر گفت: احساس می کنم که جشن خلاص شدن مردم از سایه شوم تحریمها و تهدیدها همچون روز ۲۶ دیماه ،روز فرار شاه معدوم ،آزادی خرمشهر،روز پیروزی انقلاب اسلامی و برد بازی فوتبال ایران با استرالیا در جام جهانی مردم را شاد کرده است.

 

فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به جشن های مردمی گفت: برنامه هسته ای ایران به بخشی از تاریخ جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

 

نماینده عالی دولت در بهشهر در بین دانش آموزان تیزهوش شهید بهشتی اظهار داشت:مذاکره با تیم های قدر دنیا ،یعنی ۵کشوری که حق وتو دارند و اضاف بر آن المان ،کاری بسیار نفسگیر و سخت بود که با درایت و تدبیر تیم مذاکره کننده مخصوصا وزیر امور خارجه کشورمان نتیجه داد.

 

سجادی افزود :جنگیدن در جبهه های نبرد و امروز جنگ برون مرزی   کاری بسیار سخت است ولی نبرد با تیم های مذاکره کننده هم کمتر از جنگ تحمیلی نبود.

 

وی گفت: نبرد هسته ای نتیجه داد و امیدواریم جنگهای برون مرزی که به فرماندهی سردار سلیمانی در حال انجام است با نابودی استکبار جهانی و داعش به پیروزی برسد.

 

سجادی افزود: برداشته شدن تحریم های ظالمانه علیه ایران از سوی اتحادیه اروپا ، ایالت متحده و شورای امنیت سازمان ملل ،اراده ملت قهرمان ایران را  به جهانیان ثابت کرد .

 

  در این مراسم نیز اصغری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر ضمن خیر مقدم و تبریک پیروزی اجرای برجام اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما حوادث بسیار بزرگی را پشت سر گذاشت که از جمله ، جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی و سیاسی و اینک نبرد تیم مذاکره کننده در مقابل قدرت های جهان بود.

 

وی در این مراسم  دستاورد بزرگ هسته ای را مرهون حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدبیر رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده دانست که ما در جشن آن قرار داریم.

 

قربانعلی اصغری خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با تدبیر و عقلانیت و با تلاش تیم مذاکره کننده در مقابل دنیا و قدرت های بزرگ ایستاد و با منطق این بحران ها را پشت سر گذاشت.

 

 

jashn-hastee1

 

 

jashn-hastee2

 

jashn-hastee3

 

  jashn-hastee5

 

jashn-hastee6

 

 گزارش و عکس: سکینه نوری