شاعری در نکا گفت: من مقابل ورود محصولات تراریخته و دست‌کاری شده ژنتیکی می‌ایستم و اجازه تاخت و تاز در این حوزه را نمی‌دهم...

علی محمد شاعری نماینده شرق مازندران:جلوی ورود محصولات دست‌کاری شده ژنتیکی می‌ایستم

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) علی‌‌محمد شاعری در آیین تجلیل از خادمان عرصه سلامت در سالن ارشاد نکا اظهار کرد: مرکز تخصصی طوبی در شهرستان نکا از جمله نیازهای مهم مردم در بخش ارائه خدمات بهداشت و درمان در حوزه تخصصی و فوق تخصصی بوده است که با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد و خدمات شایانی به مردم ارائه می‌دهد.

 

وی افزود: تلاش برای تکمیل بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی امام بهشهر به عنوان بلوک درمانی شرق مازندران از جمله برنامه‌های مهمی است که در دست اقدام است تا در این بخش شاهد ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف توسعه بهداشت و درمان در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه تدوین شده است، خاطرنشان کرد: کارها براساس شبکه انجام و با برنامه کار می‌کنیم.

 

این مسؤول گفت: در شرق مازندران براساس همین برنامه توسعه‌ای پروژه‌های مختلفی تعریف شده است که تلاش برای تکمیل بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی امام بهشهر به عنوان بلوک درمانی شرق مازندران، کلنگ‌زنی فاز دوم بیمارستان ثامن‌الائمه گلوگاه و کلنگ‌زنی فاز دوم بیمارستان امام حسین(ع) نکا و اورژانس از جمله این پروژه‌ها است.

 

شاعری افزود: اختصاص ۶ آمبولانس برای اورژانس‌های شرق مازندران از جمله برنامه‌هایی بوده است که اجرایی شد و تلاش داریم تا در طی دو سال تعداد این آمبولانس‌ها به ۱۰ آمبولانس برسد.

 

وی با اشاره به وارد کردن محصولات تراریخته اظهار کرد: میلیون‌ها تن محصولات ذرت، برنج و کلزا را به صورت تراریخته و دست‌کاری شده وارد کشور می‌کنند که باید در این بخش همه مسؤولان دغدغه داشته باشند.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: من مقابل ورود محصولات تراریخته و دست‌کاری شده ژنتیکی می‌ایستم و اجازه تاخت و تاز در این حوزه را نمی‌دهم چرا که سلامت افراد باید رعایت شود و همه ما مسؤول هستیم.

 

این مسؤول ادامه داد: برای حفظ سلامت همه ما باید یکپارچه باشیم و تلاش کنیم و بدانیم باید تغییرات را از خودمان شروع کنیم و بدانیم تا زمانی که جنگل، دریا، رودخانه و محیط زیست آلوده باشد نمی‌توان به سلامت امیدوار بود.

 

به گزارش فارس, شاعری گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا هزینه زندگی را کاهش داده و زندگی را برای همگان با نشاط، امن و با رفاه کامل کنیم و نشاط را برای همگان به ارمغان آوریم.