جلسه تودیع و معارفه استانداری خوزستان امروز با حاشیه ها یی همراه بود و استاندار سابق دلیل اصلی برکناری خویش را رئیس جمهور دانست.

حاشیه ها در تودیع و معارفه استاندار خوزستان

 

شرق پرس:  استاندار سابق خوزستان در مراسم تودیع و معارفه اش که همراه با حاشیه هایی بود گفت: مقصر اصلی در رفتن من از استانداری آقای زنگنه وزیر نفت و آقای روحانی هستند و شکی در این زمینه نیست که این دو نفر خواستند بنده برکنار شوم.

 

 

وی افزود؛ اگر قرار باشد آقای ظریف در بعد خارجی وزیر طلایی دولت باشد به لحاظ موفقیت در کل ۳۱ استان کشور مجمسه مقتدایی را طلا بسازید و آن را جلوی هیئت دولت بگذارید و هر روز کلاه‌تان را برای احترام بردارید.

 

 حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور نیز در این جلسه با دفاع از رئیس جمهور گفت: شایعه دخالت رئیس‌جمهور در عزل استاندار خوزستان کاملاً بی‌اساس است.

 

امیری در ادامه گفت: وزیر کشور شخصاً به من گفت که استاندار خوزستان پاسخ تلفن معاون سیاسی را نمی‌دهد. و از من درخواست کرد که با آقای مقتدایی صحبت کنم.

 

وی در تشریح اتفاقات تغییر استاندار خوزستان پس از عزل و نصب ها در خوزستان گفت: به استاندار سابق گفتم که این تغییرات به صلاح و درست نیست و از لحاظ قانونی نیز وزیر قبول نمی‌کند  اما استاندار این موضوع را قبول نمی‌کرد.

 

در ادامه جلسه تودیع و معارفه, شریعتی استاندار جدید خوزستان گفت: هم استاندار نمازشب‌خوان‌ها و هم استاندار کاهل‌الصلاه‌ها هستم./خبرانلاین