امام جمعه نکا در مراسم تودیع و معارفه اداره اوقاف از خدمات ارائه شده در زمان رییس سابق اوقاف نکا قدردانی کرد و افزود : امیدواریم خدمت رسانی در این حوزه بیش از گذشته استمرار یابد و همگان در فرهنگ سازی وقف تلاش کنند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس آیین معارفه رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا روز یکشنبه با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 

 

 

neka-moarefe-oghaf

 

امام جمعه نکا در این آیین گفت : استان مازندران با داشتن موقوفات و امامزادگان متعدد ، دارای پیشینه تاریخی در حب و دوستی به ائمه اطهار(ع) است که باید استمرار یابد.

 

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی از خدمات ارائه شده در زمان رییس سابق اوقاف نکا قدردانی کرد و افزود : امیدواریم خدمت رسانی در این حوزه بیش از گذشته استمرار یابد و همگان در فرهنگ سازی وقف تلاش کنند.

 

وی ادامه داد : با توجه به وجود امامزادگان در مازندران زیر ساخت های مختلف دینی و اعتقادی در این استان فراهم است و باید مسوولان وقف در امور موقوفات و نذورات دقت نظر بشیتری اعمال کنند تا کوتاهی در این امر رخ ندهد.

 

فرماندار نکا نیز گفت: دوران مسوولیت داشتن دوران مناسب و خطیری برای خدمت به مردم است و مسوولیت امانتی در دستان ما است که باید به درستی از عهده این امانت برآمده و رد نگهداری از آن تلاش و کوشش کنیم.

 

جعفر احمدی افزود : عمر مدیریت ها و مسوولیت ها کوتاه و فرصت های پیش رو بسیار است و برگزاری مراسم تکریم و معارفه هم به معنای ضعف مدیران قبل و یا قوت مدیران جدید نیست بلکه تغییرات لازمه پیشرفت است.

 

وی گفت : شهرستان نکا از قدمت فرهنگی و دینی بالایی برخوردار است و وجود ۵۷ رقبه، ۲۰۷ مسجد، ۵۷ حسینیه و ۲۰ تکیه هم این اهمیت را نشانی می دهد که امیدواریم با خدمت رسانی مناسب به مردم، در هر مقامی که هستیم خدمتگزار راستین برای مردم باشیم.

 

در این مراسم حجت الاسلام مهدی صالحی به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نکا معرفی و زحمات حجت الاسلام علی سلطانی رییس سابق این اداره تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا