همدانی با بیان اینکه تعداد افراد توهین کننده به رئیس‎جمهور در مجموع بیش از ۲۰ نفر نبودند تصریح کرد: بدون شک بعد از اتمام کار کمیته‎های حقیقت‎یابی و مستندسازی مربوط به این ماجرا و شناسایی کامل افراد پرونده این افراد در صورت صلاحدید به دستگاه قضایی ارسال می‎شود...

 

معاون امنیتی استان تهران از شناسایی توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور در راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش ایلنا محسن نسج همدانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبر فوری درپاسخ به سوالی پیرامون شناسایی افرادی که در راهپیمایی روز قدس به رییس‎جمهور توهین کردند اظهارکرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای شناسایی این افراد از سوی نیروی انتظامی آغاز شده و ما به نتایج خوبی در این راستا دست پیدا کردیم.

وی افزود: براساس اقدامات اولیه که از سوی معاونت امنیتی وزارت کشور، معاونت امنیتی استان تهران و نیروی انتظامی صورت گرفته شده است توهین‎کنندگان به رئیس‎جمهور به صورت کلی شناسایی شدند و بررسی‎های اولیه در این راستا شروع شده است.

معاون امنیتی استان تهران خاطرنشان کرد: بدون شک در جهت رسیدگی به اتهامات این افراد در ابتدا اقدامات اولیه چون جمع‎آوری اطلاعات و مستندسازی‌‏های لازم صورت گیرد تا نتایج نهایی اعلام شود.

همدانی با بیان اینکه تعداد افراد توهین کننده به رئیس‎جمهور در مجموع بیش از ۲۰ نفر نبودند تصریح کرد: بدون شک بعد از اتمام کار کمیته‎های حقیقت‎یابی و مستندسازی مربوط به این ماجرا و شناسایی کامل افراد پرونده این افراد در صورت صلاحدید به دستگاه قضایی ارسال می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: البته این امکان نیز وجود دارد که پس از بررسی و شناسایی افراد خاطی ضرورتی برای ارجاع پرونده آنها به دستگاه قضایی نباشد که در این خصوص دستگاه‎های مسئول تصمیم‎گیر خواهند کرد.

معاون امنیتی استان تهران تاکید کرد: هدف ما این است که در جهت اصلاح افرادی که اینگونه اقدامات را انجام می‏‌دهند واردعمل شویم تا دیگر شاهد اینگونه اقدامات که خلاف رویه قانونی است نباشیم.